Hai,
Ik heb eeb C5 Break uit 2002, een zwarte, perfecte auto, heb m net helaas nog geen foto kunnen maken (veel te druk met lekker cruisen).
Ik lees veel draadjes over de standaard radio. ikzelf heb een standaard radio (clarion) en merk dat bij sommige zenders de signaalsterkte wisselt (merk ik aan het volume). Dit staat los van het autovolume.
Dit fenomeen zou kunnen liggen aan de antenne. Deze wil ik vervangen, liefst door een vin, weet iemand waar ik die kan kopen?
Tevens wil ik proberen de radio te vervangen door een ander merk, weet iemand of ik zowel het display als de stuurbediening kan laten funtctioneren bij een andere radio?
En natuurlijk ander speakers, geen id of mijn model 4 of 6 speakers heeft, het is een ligne Prestige.
Bedankt,
Voor het type radio heb ik al gezocht door de draadjes, kan wel vinden pioneer met stuurbediening maar niets over de display.
De antenne ziet er wel goed uit, is dit combi GSM/Radio? of zit er een raamantenne in voor de radio.
Hoi . . .
Ben je er nog uitgekomen welke radio het geworden is . . . zowel voor de display als voor de stuurbediening ?
Heb zelf ook een c5 uit 2002 . . . radio naar z’n ratsmoree maar kan er niet uitkomen welke in moet / kan nemen ter vervanging
Greetz
Arjan
arjanc5 schreef:Hoi . . .
Ben je er nog uitgekomen welke radio het geworden is . . . zowel voor de display als voor de stuurbediening ?
Heb zelf ook een c5 uit 2002 . . . radio naar z’n ratsmoree maar kan er niet uitkomen welke in moet / kan nemen ter vervanging
Greetz
Arjan
post is 4 jaar oud ,grote kans dat ie hier niet meer te vinden is !!
zoek zelf ook een vervanger voor de C5 standard radio , doet het goed ,maar toch…......
niemand een idee, of word de site niet veel gezien hier , snap ik dan niet ??
C 5 club toch wel drukker