6 van de 9
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
   
De 11E (Leader) van Maurice
Visa Ventje
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 852
Geregistreerd: 14-09-2006

Gepost: 31 mei 2010 10:27 PM
  [ # 76 ]

Knap,  Maurice, dat je een oud beestje rijdend houd!

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 01 juni 2010 07:39 AM
  [ # 77 ]

Soms wordt ik er wel heel erg beroerd van…

Ik blijk toch eigenlijk meer met een benzinevisa te hebben

tongue rolleye

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
C15GrandVolume
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008

- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Gepost: 01 juni 2010 08:06 PM
  [ # 78 ]

En ik zou willen dat er een dieselblok in de visa lag… Ik heb een hekel aan ontstekingen.

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 01 juni 2010 09:12 PM
  [ # 79 ]

Zo`n verdeler is ook wel overzichtelijk hoor…

(ik vind het gegier van de XY blokjes gewoon leuk Grin )

De waterpomp is nog niet binnen op het moment, terwijl de oude er al af ligt.

Weet iemand waar je de rubber sluitring los kunt scoren?

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 02 juni 2010 11:35 PM
  [ # 80 ]

De waterpomp zit erop,
Sluitring zat helaas niet bij de nieuwe pomp nono

Met wat rondrommelen in de garage en het omkeren van verschillende doosjes en bakjes met schroeventroep kwam ik op het idee eens een jerrycan open te schroeven en te kijken wat voor afdichtrubbertje daar in zit, en jawel, past prima en nog de juiste dikte ook!
Hopen dat het houdt.

Die pomp is trouwens ontzettend lastig langs de cylinderkop te wurmen, eigenlijk moet dan het oliefilter eraf en dan schuif je het ding zo op zijn plek.

Eens te meer kwam ik tot de ontdekking dat het rampzalige motoren zijn om aan te werken…
(geen wonder dat Renault na de R14 met XYmotor gewoon hun trouwe 1.1 , 1.3 & 1.4 Cleon motortje weer is gaan gebruiken)

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
C15GrandVolume
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008

- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Gepost: 09 juni 2010 11:14 AM
  [ # 81 ]

Haha, lekker bezig, Maurice?

Bron: http://www.citroenvisaclub.nl

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 09 juni 2010 06:22 PM
  [ # 82 ]

Tsja, moest wegens een daihatsugeluid aan de visa toch nog even de puntjes op de I zetten qua bougietjes.

Overigens zit ik wel vaker zo als ik achterin de motorruimte moet zijn, beter zicht en zonder rugpijn.

Ik ga de persoon die dit motortje heeft ontworpen aanklagen Grrrr

Je kan er zo lekker bij langs alle kanten hè?

Voor de rest niks dan lof voor het autootje, ze heeft goed gereden en bewezen dat ze het wel redt naar Nehren , mocht mijn snipperdagaanvraag worden goedgekeurd…

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
C15GrandVolume
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008

- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Gepost: 09 juni 2010 06:33 PM
  [ # 83 ]

Dan had je toch je dieseltje maar moeten houden he? Dan had je niemand hoeven ‘sewen’ Wink

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 09 juni 2010 07:22 PM
  [ # 84 ]

Dieselen vond ik maar niks, als puntje bij paaltje komt haal ik een knappe 14TRS uit Frankrijk…

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
plopmobiel
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 172
Geregistreerd: 29-04-2007

- 2CV 2cv6
- Visa leader diesel
- 2CV AK 400
Gepost: 10 juni 2010 02:24 AM
  [ # 85 ]

De visa diesel is ongeveer het lekkerste autootje wat er op deze aardbol rondrijdt….vooral in de leader uitvoering Wink

Follow the leader

Profiel  
 
Michiel van G.
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 29-05-2006

- Dyane 6 Commerciale
Gepost: 10 juni 2010 11:58 AM
  [ # 86 ]

ha, geniaal, zo sleutelen. Nee, ik ken dat gevoel met die waterpomp. Je kunt werkelijk nergens bij. In een LNA is het nog krapper. Maar inderdaad, het geluid he, het geluid… Smile

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 10 juni 2010 10:26 PM
  [ # 87 ]

De dieseltjes zitten inderdaad beter in elkaar, zijn betrouwbaarder, beter aan te sleutelen en lekker snel en zuinig…

Ik rij 80.000km per jaar in een diesel, dan wil ik privé toch niet meer zo’n klepperding? tongue rolleye

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
C15GrandVolume
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008

- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Gepost: 11 juni 2010 02:33 PM
  [ # 88 ]

Volgens mij moet ik je toch nog even waarschuwen, het is een Franse auto, geen Frans toilet ;p

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 11 juni 2010 07:13 PM
  [ # 89 ]

Ik zat al op zulke vergelijkingen te wachten eigenlijk…

(overigens heb ik déze auto vrij vaak schijthuis genoemd als er weer eens iets tegenzat Surprisedops: )

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
plopmobiel
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 172
Geregistreerd: 29-04-2007

- 2CV 2cv6
- Visa leader diesel
- 2CV AK 400
Gepost: 11 juni 2010 11:48 PM
  [ # 90 ]

Had je die schijtbak maar niet moeten kopen Wink

Follow the leader

Profiel  
 
 
6 van de 9
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook