Hallo, heb mijn Xsara Picasso nu 2 weken, heb de eerste ervaring met een electrische storing te pakken ?
Zodra het contact aanstaat, gaan de richtingaanwijzers voor linksaf aan, en deze blijven aan. Ook al staat de hendel in de neutrale stand. Geef ik dmv vd de hendel rechtsaf aan, dan werkt het gewoon en gaan de linker lichten ook uit.
Zet ik het daar na weer in de neutrale stand, gaan de linker richtingaanwijzers direct weer knipperen.
Wie kan er mij mee helpen ?
Zoiets gebeurd natuurlijk altijd op vrijdagmiddag, vlak voor het weekend.
Picasso 2002 1.8 16V
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
tjbeer schreef:Zoiets gebeurd natuurlijk altijd op vrijdagmiddag, vlak voor het weekend.
Dit is logisch daar je dan het hele weekend de tijd hebt om eraan te werken!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Ik heb hem even verplaatst naar het picassogedeelte.
Ik zal je meteen even het juiste antwoord geven.
Stuur er af
Kappen er af
Schakelaar vervangen.
That is all.
Zo, klaar
Oh nee.
Na het vervangen van de schakelaar weer de kappen en het stuur monteren natuurlijk
Je kunt eventueel proberen de schakelaar aan de binnenkant schoon te maken met remmenreiniger o.i.d.
Hallo, tnx Rene ,
Ik heb de schakelaar eraf gehaald, flink ingespoten met contact spray, en voilá , het werkt weer.
Ik ben alleen benieuwd voor hoe lang, ik laat het wel weten.
Grtzzzzzzzzz Theo
Picasso 2002 1.8 16V
Kijk aan.
Weer wat uitgespaard
Ik hoop dat het wegblijft.