schade aan de voorkant c4 grand picasso
noorman
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 115

- (Grand) C4 Picasso Blue hdi 120 feel met eat6
- C4 (2004-heden) 1.6 blue hdi 120pk happy edition met discovery pac
Gepost: 11 juni 2010 10:44 PM

Tja ik ben laats op een hertje geklapt hier in zweden en nu heb ik een vraagje
de auto is nu bijna 2 weken weg geweest wat een dure grap is voor mij die elke dag 220 km moet rijden naar me werk in een benzine huurauto.
maar goed!
het probleem waar ik dus mee zit is dat ik de auto niet klaar heb teruggekregen omdat ze verkeerde nieuwe onderdelen uit frankrijk hebben gekregen
de schade was op zich niet ernstig en bijna niet te zien maar er zit toch een hoop rariteit achter zo`n bumper.
zo moeten volgens de schade reparateur allebei de koplampen vervangen worden om dat ook de bumper daar aan vast zit.
nu gaan ze daar na de vakantie mee verder, maar er zijn wat dingen die me toch nooit eerder opgevallen zijn.
het chevron teken die op de motorkap vastzit (dus niet die op de bumper) zit met dikke pinnen door de motorkap heen.
volgens mij hoort daaroverheen nog een rubber?
ik heb die lelijke pinnen nog nooit gezien eerder
ook die pin in het midden zit niet met zo`n ringetje vast.
is er misschien iemand die voor mij een fotootje kan maken van de onderkant van de motorkap van de c4 grand picasso ? ik kan hier namelijk niks van op het net vinden?
nu kan al het regenwater tijden het rijden in de dubbele laag van de motorkap komen ik weet niet van wat voor materiaal dit gemaakt is maar dat gaat dan wel zwaar roesten.
wel hebben ze die rubbers links en rechts van de motorkapgrendel geplaatst die dus verder naar achteren zitten.
maar ik wil iets hebben wat ik die reperateur kan laten zien van dit mis ik nog maat?
alvast heel hartelijk dank hiervoor.
mvg noorman love

Profiel  

bambam
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 33

Gepost: 12 juni 2010 12:41 PM
  [ # 1 ]

Bij mij zit het met pop-nagels, ik zie geen rubber, bijgevoegd 2 plaatjes.
Hoop dat je het zo een beetje kunt zien?

Afbeelding Bijlagen
logo motorkap 2.jpglogo motorkap 1.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

C4 Grand Picasso 1.6 THP EB6V - augustus 2009

Profiel  

noorman
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 115

- (Grand) C4 Picasso Blue hdi 120 feel met eat6
- C4 (2004-heden) 1.6 blue hdi 120pk happy edition met discovery pac
Gepost: 12 juni 2010 03:17 PM
  [ # 2 ]

hey Bam Bam hardstikke tof dat je de moeite genomen heb om even een plaatje te schieten voor me
ik zie dat daar idd geen rubber zit
wel raar want het sluit niet waterdicht af en er zitten toch wel gaten vanwaar de popnagels zitten met die ringen eromheen
en ze zijn er bij mij 1 ring vergeten omheen te doen.
maar goed ze hebben er iedergeval een zooitje van gemaakt wat ze wel even op moeten knappen na de vakantie.
ik ga nog terug want ze moeten die nieuwe koplampen er nog in doen
pff das geen goedkope grap dat ze die steunen voor de bumper aan de koplampen vast gezet hebben en dat je dan na zo`n tikkie alle twee de koplampen moet vervangen. ik ben blij dat de verzekering alles betaald.
maar goed nog maals heel hartelijk dank voor de tijd en moeite die je genomen heb.

vriendelijke groet noorman

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook