Houden we wel even rekening met de materiaaleigenschappen ?
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Houden we wel even rekening met de materiaaleigenschappen ?
bij de achterbrug durf ik dat wel aan. Zeker bij een xantia brug.
de ronde balk van de bx brug is wat tricky wellicht.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Ik doelde tevens op de torsiestang
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Ik doelde tevens op de torsiestang
klopt. materiaaleigenschappen daarvan zijn nogal delikaat.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Delicater dan de assen zelf iig. Daar kan je nog een versteviging in/op/aan lassen.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Een visa is hydro?
zo jah dan zou dat de ideaale donor zijn
visa zijn aardig gelijk na mijn mening
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Nope, Visa heeft veerpoten rondom, techniek is vergelijkbaar met Peugeot 104 en Citroen LN(A). Ik weet niet of dit ook geldt voor de C15, ik vermoed dat die torsievering achter heeft.
Ik vraag me trouwens af, heeft een AX wel plek onder de motorkap voor al die HP-onderdelen?
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Plek kan je wel maken een 1.0 of 1.1 heeft de ruimte wel maar een 1400 of diesel weet ik niet.
Veel dingen zijn denk ik wel beetje om te leggen en zo te plaatsen
maar wat zou kwa maatgeving een goede donor zijn voor de AX?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:Plek kan je wel maken een 1.0 of 1.1 heeft de ruimte wel maar een 1400 of diesel weet ik niet.
Veel dingen zijn denk ik wel beetje om te leggen en zo te plaatsen
maar wat zou kwa maatgeving een goede donor zijn voor de AX?
Citroën M35?
Misschien Carolien’s Visaatje ?
Schijt aan originaliteit.
Heeft de AX niet net als broertje 205 achter geen torsievering?
Dan wordt het nog lastig.
winnetou schreef:Nope, Visa heeft veerpoten rondom, techniek is vergelijkbaar met Peugeot 104 en Citroen LN(A). Ik weet niet of dit ook geldt voor de C15, ik vermoed dat die torsievering achter heeft.
Ik vraag me trouwens af, heeft een AX wel plek onder de motorkap voor al die HP-onderdelen?
c15 heeft een BX achteras met schroefveren ipv hydro.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
EW schreef:Heeft de AX niet net als broertje 205 achter geen torsievering?
Dan wordt het nog lastig.
yep, zit een soort 205 as onder. is dezelfde als een 106.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
McDean schreef:Plek kan je wel maken een 1.0 of 1.1 heeft de ruimte wel maar een 1400 of diesel weet ik niet.
Veel dingen zijn denk ik wel beetje om te leggen en zo te plaatsen
maar wat zou kwa maatgeving een goede donor zijn voor de AX?
die motoren zijn allemaal ongeveer evengroot. zijn TU derivaten.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
overigens, ik zou er maar gelijk activa onderbouwen. samen met hydractief
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.