Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Wip het paneeltje er uit met een plamuurmes met een doekje ertussen.
Op de achterkant zitten 2 bajonet lampjes die je zo bij de Brezan of de dealer kan kopen.
Dan is er nog een apart lampje voor het display.
Is dat trouwens een Multimedia?
goedenavond
ja dat heb ik al geprobeerd maar durfde niet door te drukken was bang dat er is afbrak gaan we het nog een keer doen.
bedankt
ja is inderdaad een multimedia
Sjieke bak Tiemek
XM TCT Ambiance`94
dat dacht ik heb er ook lang naar gezocht
Erg leuk een multimedia! Jammer dat je de stuurbediening mist! Hoort toch wel thuis in een multimedia..
Marco
ja vond ik ook. komt er nog wel een keer op als dat wil, en mis het plaatje van multimedia maar die zullen wel niet meer te krijgen zijn denk is.
gr
tieme
Klopt,
Ik heb uit frankrijk een aantal reproducties van de logo’s laten komen.. Ik heb zelf een paar sets en een aantal mede-multimedia eigenaren heeft er daar ook een paar van. Ik zelf verkoop mijn sets niet meer, aangezien ik nog 2 multimedia’s heb die ik moet voorzien van nieuwe logo’s.
Wel heb ik in amerika een bedrijf dat die logo’s na kan maken. Stuur maar een pb als je hun mailadres wilt hebben.
Die stuurbediening zal makkelijk zijn. Als het goed is ligt de volledige bekabeling er bij jou nog wel in. Dan is het puur een kwestie van knopjes aansluiten en klaar!
Marco