hmm oke ja ik denk dat ik het dan opzich wel zou kunnen maar als alles er vooraf moet en het blok eruit kan ik dat hier niet meer voor op straat doen dat wordt hem dus waarschiijnlijk niet.
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Als je er echt zin in hebt: even een doe-het-zelfgarage opzoeken en een aantal forummers lief aankijken…
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Motor en bak is er binnen 3 uur uit als alles gangbaar is. Erin duurt wel wat langer.
Ik stuitte gisteren op dit linkje. Blijkbaar is de GSA ooit met succes in Chili verkocht, want er staan er meerdere te koop. Op het eerste gezicht zie ik geen uiterlijke verschillen met de Europese versie.
http://www.ooyyo.nl/auto-onderdelen/citroen-gsa/chili
gr. Hans
Hans
Helaas wegens prive omstandigheden:
http://www.citroen-forum.nl/markt/advertentie/1073
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Bassiechevron schreef:Helaas wegens prive omstandigheden:
Dat is jammer, je hebt hem net!
citro-power schreef:Bassiechevron schreef:Helaas wegens prive omstandigheden:
Dat is jammer, je hebt hem net!
Ja, klopt helaas relatie voorbij en dus wat plaats maken en wil toch graag de ID houden
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Bassiechevron schreef:citro-power schreef:Bassiechevron schreef:Helaas wegens prive omstandigheden:
Dat is jammer, je hebt hem net!
Ja, klopt helaas relatie voorbij en dus wat plaats maken en wil toch graag de ID houden
Is te begrijpen. Succes met de verkoop.
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Pekeltje staat ook al een tijdje te koop, wegens overcompleet:
http://www.citroen-forum.nl/markt/advertentie/1035
Belangrijkste minpunten:
- Startmotor slecht
- Onregelmatig toerental en geen enthousiaste starter (maar doet het uiteindelijk wel altijd en blijft het dan ook gewoon doen)
- Achterklep, linker voordeur
- Interieur takelt af
Ik heb haar nog niet op een brug gezien maar verwacht na 29 jaar Nederlands klimaat geen vlekkeloze bodem.
Overigens is ze de afgelopen twee jaren nog zonder opmerkingen door de keuring geraakt, stokverrot zal ze dus ook wel niet zijn, tenzij die keurmeesters blind waren. De APK is nog geldig tot 12 september.
Kortom, geef er een beetje aandacht aan en je kunt comfortabel en in stijl rondrijden zonder in te hoeven zitten over elk kiezeltje dat tegen de grille spat.
Richtprijsje: € 500
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
maartens schreef:Ok, dan is natuurlijk mijn volgende vraag: ‘is het inderdaad een perfecte GS?’.
Even ter toelichting: ik ben iemand die vroeger naast zijn moeder in de auto zat als 10 jarige. Op weg naar school. Eerst in een 73-er 1220 Club en daarna in een 75-er GS Club (die ook een 1220 was).
Daarna volgden GSA’s BX-en en begon ondertussen mijn carriere ook met BX-en, XM’s DSsen, Xantia en een CX.
De laatste auto van mijn moeder; een BX TZI van ‘91 staat nu nog met orgineel 60.000km’s in mijn schuur opgeslagen.Maar mijn herinnering gaat dus terug naar CX-en en GS-en. De CX heb ik in 1991 orgineel NL-kenteken op de kop kunnen tikken en wordt op 1 juni as 25 jaar. Eindelijk mag ze weer de weg op!
Maar een orginele NL-GS staat nog op mijn verlanglijstje.Vandaar.
M.
Hoi, ja deze groene GS pallas is van mij geweest van 1997 tot anderhalf jaar geleden.
Ik heb m toen verkocht aan de huidige eigenaar. Een oud collega van me.
Ik denk dat er maar erg weinig origineel NL GSen zijn in dezelfde zeer goede staat als deze groene.
Het is geen opgeknapte of gerestaureerde zoals een andere forummer dacht. Grootste deel originele lak. Bodem ongelast, en roestvrij.
De GS heb ik pas nog gezien (hij heeft nl. het grootste deel vd winter (tot afgelopen april) bij mij in de droge stalling gestaan) en zag er nog steeds echt goed uit. Heeft (te?) weinig kilometers gemaakt afgelopen jaar.
Via PB wil ik je nog alles vertellen wat je wilt, maar je kunt natuurlijk het best met de verkoper contact opnemen als je dat niet al gedaan hebt.
gr Ruud
ps ik heb geen spijt van de verkoop… alhoewel..
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Peteryed schreef:Voor een spotprijsje twee bi-rotors
Zo goedkoop zijn ze niet. Zijn echt onderdelen hokken zonder kentekenbewijs.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Inderdaad.
En daarbij: zelfs al zaten de kentekens erbij, dan nog zijn het benzine- en oliezuipende rampen op wielen….
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 43320
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Kom op, een beetje WTB-er gaat de uitdaging die Bi-rotor heet gewoon aan hoor
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste