Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Mechanisch lopen ze prachtig gebalanceerd, alleen de vorm van de verbrandingskamers is dusdanig slecht dat ze werkelijk benzine en olie zuipen!
Technisch wel een uitdaging natuurlijk…..
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Werktuigbouwer…
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 1803
Geregistreerd: 25-06-2007
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Werktuigbouwer misschien? Iemand die de studie werktuigbouw doet of heeft afgerond, that is. Het is dat ik die studie zelf doe, anders had ik het vast ook niet geweten.
Ah, DriverD was me voor.
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
DriverD schreef:Inderdaad.
En daarbij: zelfs al zaten de kentekens erbij, dan nog zijn het benzine- en oliezuipende rampen op wielen….
Maar wel leuk om bij de collectie te hebben…..
Voor diegene die iets aparts zoeken…......
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Hij lust ook wel wat olie…....en 11 jaar stil gestaan
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
citroen23 schreef:Hij lust ook wel wat olie…....en 11 jaar stil gestaan
Stilstand hoeft geen probleem te zijn.
Totaal aantal Berichten: 1205
Geregistreerd: 17-09-2004
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Volgens mij is de rechtervoordeur ook niet geheel fris en zijn niet alle delen van de achterbumper in de Cottage-kleur. En goede bumperdelen bij een GS/A zijn schaars…
Stilstand en olieverbruik, tja een GS-motor moet er eigenlijk gewoon zeker 1x per autoleven uit:
- droogleggen
- koppeling+drukgroep
- evt. remschijven (heb ik toentertijd niet gedaan)
- evt. uitlaatspruitstuk (heb ik toentertijd niet gedaan)
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005
Totaal aantal Berichten: 425
Geregistreerd: 13-12-2005
- GS/GSA X3
- Overig Mercedes benz E220CDI Kombi Avantgarde
Deze is al eens langs geweest, maar de prijs is verlaagt en het blijft een leuke auto:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/citroen/gsa/6378795
Met vriendelijke groet,
Mattijs http://www.citroen-gs.nl
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
DIEHARD schreef:Deze is al eens langs geweest, maar de prijs is verlaagt en het blijft een leuke auto:
‘
Ik weet het niet bij deze. Vind hem er niet echt mooi eruit zien.
Die bumpers, stoelhoezen, die pallas wieldoppen.
Is natuurlijk te veranderen maar mooie bumpers en mooie stoelen liggen niet voor het oprapen.
Prijs is niet verkeerd als ie hard is.
http://link.marktplaats.nl/366866184
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
hebben we deze al gehad?
http://auto.marktplaats.nl/citroen/372992783
id19b 1970, gris d’anjou,zwart dak met schuifdak Coenen, aftermarket airco ( project console gevraagd!, zwart sky int.