Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Leg er een paar honderd bij en je hebt het resultaat van mijn Limousine (je bent welkom om dat een keer te komen bekijken….). M.a.w. geen vergelijk (qua prijs) dus!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Dat is een flinke bak geld inderdaad, zou toch voor heel wat minder moeten kunnen.
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
25trd schreef:Leg er een paar honderd bij en je hebt het resultaat van mijn Limousine (je bent welkom om dat een keer te komen bekijken….. M.a.w. geen vergelijk (qua prijs) dus!
Die limousine is natuurlijk wel wat groter…
Ook dat dus nog.
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
dat bedoel ik idd!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
De spuiter (Adrie): heeft die knakker er industrielak op gezet?? Wat een troep!
Er zit nog wel aardig wat schuurwerk aan en ook de polyesterdelen moeten deels hersteld worden. En de bumpers moeten nog worden strakgemaakt enzo, het is meer dan sec spuiten.
En ja, ik weet dat het een Visa is, maar ik weet ook, dat een cabrio zomaar op 10k of meer (!!!) getaxeerd kan worden (en nee, dat verzin ik niet, ik stond ook even met mijn oren te klapperen)!
En een deel van het opbouwwerk zit ook bij die 3k in. Ik ga sowieso met Adrie overleggen wat ik zelf kan doen, aangezien ik toch thuis zit, kan ik net zo goed zelf mijn handen uit de mouwen gaan steken om de kosten te drukken.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Oh ja, ik ben op zoek naar de kleurcode van de Chrono, want ik wil er wel een originele Citroënkleur op.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 99
Geregistreerd: 05-05-2005
- Visa Chrono
- C3 Picasso 1.6 HDi Exclusive
Check; http://www.visachronoclubdefrance.com/achat.php
En dan is het de “BLANC MEIJE”
Met dank aan de Visa Chrono Club de France
http://www.mijnalbum.nl/Album-HATT6EVF en http://www.mijnalbum.nl/Album=LPT664RG
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Taxatiewaarde is alleen leuk als je je auto om een lantaarnpaal plooit… En dat is jouw hobby volgens mij niet. Meer dan 2k levert een Visa cabrio niet op volgens mij. Je moet zo’n project echt alleen voor jezelf uitvoeren.
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Originele Cabrio’s zie ik te veel op Marktplaats staan (als je nagaat hoeveel er nog zijn), kosten een bak geld maar zijn dus niet te verkopen. En als je dan ook nog eens een aan eigen smaak aangepast exemplaar hebt zal verkoop alleen maar moeilijker zijn.
Wil je ‘m niet verkopen? Dan zou ik gewoon zelf lekker veel tijd er in gaan steken zodat het minimaal 1000 euro goedkoper wordt. Je geld voor een restauratie zul je niet snel terug zien, maar enorm veel uitgeven hoeft ook niet per sé.
En een wijze les (niet dat ik zelf altijd even wijs ben): is het verstandig om 3000 euro uit te geven aan de restauratie van een Visa Cabriolet als je werkloos bent?
Totaal aantal Berichten: 990
Geregistreerd: 20-11-2006
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
C15GrandVolume schreef:Taxatiewaarde is alleen leuk als je je auto om een lantaarnpaal plooit… En dat is jouw hobby volgens mij niet. Meer dan 2k levert een Visa cabrio niet op volgens mij. Je moet zo’n project echt alleen voor jezelf uitvoeren.
Ook is de taxatiewaarde leuk als je hem in een sloot parkeert! (sorry Joost ), maar ik kan het me goed voorstellen dat als je de auto restaureert, en hem verder zelf houd een leuke taxatiewaarde je ego wel streelt! En een goede beloning is voor de tijd die je erin hebt gestoken.
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Hehe, dat was een mooie test voor mijn laswerk: de auto is een keer op z’n kont in de sloot geland, en een astra-tokkie heeft haar slopel total loss gereden achterop mijn C15 En het ding is nog kaarsrecht, alleen een kras op de achterdeur. Dat streelt mijn ego wel…
Ik heb een auto om te gebruiken, mooihouden lukt bij mij toch nooit zo lang
Ik wil de auto sowieso lekker voor mezelf! En die taxatiewaarde is inderdaad vooral voor de verzekering. Het clublid dat ik in Nieuwerbrug tegenkwam heeft de zijne al 19 (!!) jaar en daar is een tijdje terug iemand achterop gereden. De verzekering wilde hem 1000 eu teruggeven, maar daar is hij tegen in beroep gegaan. Nu krijg hij 5000 voor de reparatie en is hij op 10500 getaxeerd ofzo, aardig gek hoor!
Het gaat trouwens om deze auto:
Foto afkomstig van www.citroenvisaclub.nl
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Chrono84 schreef:Check; http://www.visachronoclubdefrance.com/achat.php
En dan is het de “BLANC MEIJE”Met dank aan de Visa Chrono Club de France
Dank! Ik ga het doorgeven.
Poekoek schreef:Originele Cabrio’s zie ik te veel op Marktplaats staan (als je nagaat hoeveel er nog zijn), kosten een bak geld maar zijn dus niet te verkopen. En als je dan ook nog eens een aan eigen smaak aangepast exemplaar hebt zal verkoop alleen maar moeilijker zijn.
Wil je ‘m niet verkopen? Dan zou ik gewoon zelf lekker veel tijd er in gaan steken zodat het minimaal 1000 euro goedkoper wordt. Je geld voor een restauratie zul je niet snel terug zien, maar enorm veel uitgeven hoeft ook niet per sé.
En een wijze les (niet dat ik zelf altijd even wijs ben): is het verstandig om 3000 euro uit te geven aan de restauratie van een Visa Cabriolet als je werkloos bent?
Inderdaad wil ik hem niet verkopen. Die 3000 euro heb ik gewoon, ik woon (weer) thuis en het ziet er niet naar uit dat ik nog lang zonder inkomsten zit. En ja, natuurlijk ga ik proberen zo veel mogelijk tijd zelf te spenderen aan mijn wagentje!
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Toegegeven: als de Visa enigszins richting die grijze Cabriolet gaat is het wel erg gaaf natuurlijk !