De mijne wordt wit, zonder stickers, krijgt de knipperlichten in de bumper en ronde voorlampen (Morettes). De extra ronde lampen zet ik er vooralsnog niet op.
En ik verf de grille niet helemaal mee. En twijfel nog om de spiegelkappen wel mee te verven.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Ik denk juist dat zwarte spiegels, grille, snor en lampekappen heel erg mooi afsteken bij dat wit.
De neus zal dan iets indrukwekkender overkomen dan wanneer het helemaal wit is.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Zwarte accenten sieren inderdaad vaak een wat sportievere auto. Zo zou ik nooit de spiegels van mijn 106 Rallye wit spuiten (wat veel gebeurt), staat veel te lief in mijn ogen
Grille wil ik inderdaad zwart, maar dan de chevrons wel wit. Snor enzo wil ik wel wit, overigens, net als de lampekappen. En de reden dat ik de spiegelkappen wit wil: de bovenkant is zwart, dus dan steken de spiegels er alsnog tegen af, in plaats dat ze wegvallen in het zwart dat op dezelfde hoogte zit.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
- BX 16V MK2
Spiegels die niet opvallen is toch alleen maar gunstig ?
Nah, ik weet niet, met (deels) witte spiegels vind ik het denk ik toch mooier hoor.
Project Cabrio
Oh ja, met de kans dat ik de vraag al eens eerder heb gesteld: ik moet nog een antenne hebben voor aan de A-stijl. Ooit heb ik iemand horen roepen dat dat dezelfde is als van een model van een ander merk, maar ik zou niet meer weten welk merk/model dat zou moeten zijn.
Tips zijn welkom!
Project Cabrio
- BX 16V MK2
Had de Toyota Carina van midden jaren ‘90 (net als veel Jappen uit die tijd) niet zo’n antenne?
Daar zal ik eens naar gaan informeren. Volgende keer dat ik in Nieuwerbrug ben eens even de afstand tussen de gaatjes opmeten.
Project Cabrio
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
Of de gaatjes dichtlassen en nieuwe gaten boren voor je nieuwe antenne
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gewoon lekker een rondje sloop doen, bij de meeste a-stijl antennes is de onderste bevestiging redelijk standaard en de bovenste bevestiging waar het ding op steunt kun je vaak naar boven en onderen schuiven. (op onze c35 ook zo)
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Dan fiets ik morgen wel even langs de sloop.
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 15697
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Peter weet je zeker dat je al dat wit met zwart wil combineren? Voor je het weet lijkt het een ouderwetse keukenvloer…
Totaal aantal Berichten: 5464
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Even een foto bewerken op de computer Peter?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
Ik heb vanavond even overgewerkt, Peter: