clarion radio . . . zonder radio
arjanc5
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7

Gepost: 28 mei 2010 12:11 PM

Heren lezers van dit forum ( en ook de dames niet vergeten natuurlijk)

Ik ben de trotse bezitter van een C5 exlusive . . . alleen de radio is verre van het exclusieve zeg maar.

Lange tijd lekker naar de radio kunnen luisteren tot deze begon te happeren .. storen en het gevolg een lange ruis . . . .

Na enkele tijd en hobbels slaat plots de radio weer aan . . . maar niet lang . . . lange ruis tot gevolg.

Nu doet hij het echt niet meer . . wat ik ook doe.

Heeft iemand hier ervaring mee ?

betreft een clarion radio RD3-01 Model: PU-2472C (E)

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 28 mei 2010 12:20 PM
  [ # 1 ]

Ik vond de kwaliteit van de originele radio sowieso niet om over naar huis te schrijven..
Je kunt op zoek gaan naar een 2ehands exemplaar, maar persoonlijk zou ik je aanraden om een radio van een van de grote merken te kopen (Pioneer, Sony, Kenwood, Alpine) en die er in te zetten. Moet je wel even een tussenkabeltje van de dealer er tussen klikken, maar dan heb je ook meteen veel mooier geluid..
Ook de originele boxen zijn niet helemaal geweldig, of heb je een pack JBL?

Profiel  

arjanc5
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7

Gepost: 31 mei 2010 04:33 PM
  [ # 2 ]

Nou ben er wel uit hoor . . ..

Had nog een of andere goedkoop dingetje liggen om te kijken of de radio . . of de antennekabel naar zijn ratsmoree zou zijn.

Het is bij de radio gebleven. Het goedkope dingetje . . wat een geluid uit de radio. . helemaal goed alleen past voor geen meter in het dashboard. Hoe ik dat ga oplossen . . .nog geen idee.

en de speakers . . daar ga ik ook nog wat op verzinnen.

Profiel  

RuudR
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 828

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 21 juni 2010 05:02 PM
  [ # 3 ]

Even een inbouwframepje halen bij de dealer.

Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.

Profiel  

Murgen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 25

Gepost: 13 juli 2010 03:27 PM
  [ # 4 ]

Het is een chip in de radio die langzaam dood gaat. Mijn C5 Break 2.0 HDi is te koop met Pioneer en add-one voor de stuurbediening. En USB-stick ingang aan de voorkant. Smile

Dyane 6, Dyane 6, DSuper5, BX Biarritz, BX 1.9TD, Xantia 1.8SX, Xantia 1.8SX 16v, Xantia 1.9TD Break, C5 2.0 HDi Break, C5 1.6 THP Tourer. Een C6 als we de Lotto winnen.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook