hallo..
ik heb eens een vraagje
ik kan aan cruise control komen uit een v6 3.0 type 1
ikzelf heb een type 2 2.0 16v en de vraag is dan of ik dit zo over kan plaatsen en of wat erzoal bij komt kijken?
daarnaast, als dit niet zou gaan, kan het dan wel op een type 1 gemonteerd worden met een 2.0l automaatbak?
vriendelijke groet, Ro
Ik denk dat het makkelijker is een aftermarket setje te kopen en die in te bouwen. De originele cc zit nogal verweven in de hele auto. Ik heb in elk geval nog niemand gezien die het echt gedaan heeft…
denk idd dat dit de beste oplossing is heb ik ook begrepen van een ander forum
thnx voor de reactie
groet, Ro
ps ben benieuwd hoe je mauritius blauwe xm er uit ziet met beige leer
heb zelf ook een mauritius blauwe xm en zit te denken aan en leer interieur in de nabije toekomst
en denk dat beige er chique uit ziet.
Moet je eens mijn topic terug zien te vinden, ik heb ‘m al een dik jaar niet meer Het topic op het Autoweekforum bestaat nog wel, daar staan veel foto’s in: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2771333,2771971#msg-2771971
Totaal aantal Berichten: 794
- ID/DS DS23H Pallas
Hey Ro,
Vlgs mij heeft Xsara Coupe nog zo’n beige lederen interieur in de aanbieding.
Die is al paar weken terug verkocht
Ouwe mopperkont
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
rootje2007 schreef:ps ben benieuwd hoe je mauritius blauwe xm er uit ziet met beige leer
heb zelf ook een mauritius blauwe xm en zit te denken aan en leer interieur in de nabije toekomst
en denk dat beige er chique uit ziet.
Bedenk wel dat een XM met beige leer ook beige tapijt heeft. Eigenlijk moet je dus het leren interieur en het tapijt van iemand kunnen overnemen. Anders zit je met een beige interieur met antracietkleurig tapijt, ook tegen de zijkanten van de middenconsole. Is natuurlijk niet zo heel erg, maar toch wat minder fraai…
citroy.nl had laatst ook een setje liggen.
Citroënloos
Hier zie je hoe dat staat. Ook heb je hier dus een set met vloerbedekking voor 1350,-
http://link.marktplaats.nl/341756354
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
hoi Ted
en is al weg las ik
maar het is iets waar ik weer naar toe kan werken en ben er nog niet uit of het zwart of beige gaat worden, heb me ook laten vertellen dat lederen bekleding geen deelbare achterbank heeft en dat is wel een pre, dus zal het ancatara worden hoogst waarschijnlijk, vind ik ook niet misstaan
dus geen haast iig
maar het staat zeker netjes
groet, Ro
- ID/DS DS23H Pallas
Ik heb net een zwarte set leer in mijn V6 gezet. Ik heb dus nog een alcantara set over.
Alleen vraag ik me 2 dingen af:
- in die alcantara set zitten zij-airbags, gaat dat goed komen in een auto zonder zij airbags (elektronisch gezien dan)?
- er zit ook inderdaad een deelbare achterbank in, die heeft wel 2 scharnieren meer dan de normale bank (onder de zitting). Zitten die twee extra scharnieren er wel in bij een auto zonder deelbare bank?
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Da’s geen punt hè, van die zij-airbags. Je hebt toch niets om ze op aan te sluiten…?
En die deelbare achterbank, ja dat past. Ik heb zelf in m’n vorige XM ook een deelbare achterbank gezet, terwijl er voordien een ééndelige in zat. De schroefgaten voor het scharnierpunt zitten er gewoon.
- ID/DS DS23H Pallas
Ik vraag dat omdat het airbagsysteem toch gekoppeld zit aan de gordelspanners en die zitten volgens mij geïntegreerd in de stoel?
Niet aansluiten kan dus geen storing geven op de gordelspanners?
Maar enfin, we wijken van het topic af…..
- ID/DS DS23H Pallas
dubbele post op 1 of andere manier….
rootje2007 schreef:hoi Ted
en is al weg las ik
maar het is iets waar ik weer naar toe kan werken en ben er nog niet uit of het zwart of beige gaat worden, heb me ook laten vertellen dat lederen bekleding geen deelbare achterbank heeft en dat is wel een pre, dus zal het ancatara worden hoogst waarschijnlijk, vind ik ook niet misstaan
dus geen haast iigmaar het staat zeker netjes
groet, Ro
Beide leder heeft wel 2 delige bank Zwart leer niet
Ouwe mopperkont
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
ted.kampen schreef:Ik vraag dat omdat het airbagsysteem toch gekoppeld zit aan de gordelspanners en die zitten volgens mij geïntegreerd in de stoel?
Niet aansluiten kan dus geen storing geven op de gordelspanners?Maar enfin, we wijken van het topic af…..
Volgens mij zijn de gordelspanners en de airbags aparte connectoren onder de stoel en werken de gordelspanners gewoon als je de airbags niet aansluit.