Arjan Verkade schreef:Volgens mij hoort deze dan in het DS topic
25trd schreef:Dat kreeg ie niet gevonden denk ik!
Nou, volgens mij zie ik ook een CX op deze foto. En dan is het een relaxte gedachte, dat ik ook een thuiswedstrijd kan spelen. Want stel je voor dat ik het inderdaad niet gevonden krijg
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Robin, lekker , lekker laten gaan. ik vind het een leuke spot! Dan zie ik jouw CX ook eens. Vond het wel leuk te weten dat die jongen de DS van zijn vader te leen had. Is een potenciële Citoen rijder
Niks aan de hand hoor ! Ik trek de opmerking wel. Maar aangezien ik door anderen nooit wordt gespot, moet ik zelf maar leuke spots gaan plaatsen van mijn CX. Toch vreemd trouwens, nu we het er toch over hebben. Het is denk ik misschien we de meest rijdende CX van het moment in Nederland en dan nog vaak op de A2 en de A27, toch niet bepaald de meest rustige wegen en dan toch nog steeds geen spot.
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Tja, ga dan eens wat meer op de A1 en A30 rijden, dan kan ik je tenminste spotten…!
Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Ach, ik word in mijn dagelijkse, toch ook niet onopvallende gebakjes ook nooit gespot. En ik leg ook gemiddeld 1000km per week af. Alles in de Ami of de prestige. En ik word ook zelden gespot. Maar maak je geen zorgen, dat komt wel.
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Totaal aantal Berichten: 6496
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ik ben vandaag op de N325 bij Nijmegen om 12.05u lichtelijk teleurgesteld door de bestuurder van een Gris Perlé 25 GTi (17-ND-SJ). Blijkbaar was de bestuurder zodanig aan het genieten van zijn eigen zweefmobiel dat ie niet doorhad dat er een grote zus naast hem reed…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Totaal aantal Berichten: 15707
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Robin Visser schreef:Niks aan de hand hoor ! Ik trek de opmerking wel. Maar aangezien ik door anderen nooit wordt gespot, moet ik zelf maar leuke spots gaan plaatsen van mijn CX. Toch vreemd trouwens, nu we het er toch over hebben. Het is denk ik misschien we de meest rijdende CX van het moment in Nederland en dan nog vaak op de A2 en de A27, toch niet bepaald de meest rustige wegen en dan toch nog steeds geen spot.
Goh Robin, ik heb nu in 16 maanden ruim veertigduizend kilometer gereden in mijn nu niet bepaald van een schutkleur voorziene CX, maar spotten doen ze je alleen maar als ze zin hebben hoor
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Nou was ik gistermiddag rond 1800 uur eens een keer op de A2 vanuit het zuiden richting Utrecht en ik heb meer op andere weghelft zitten kijken dan op m’n eigen weg. Maar géén Robin…
Waar was je nou…?
Totaal aantal Berichten: 943
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Ik rij regelmatig op de A2 en ik probeer ook altijd om Robin te spotten maar dat is nog nooit gelukt….
Wat naar mijn ervaring trouwens wel werkt: je vriendin op pad sturen met de auto. Van de paar keer dat zij de CX meehad is ze twee keer gespot, terwijl ik er toch dagelijks in rijd
Ik was al thuis rond 6 uur Altijd de vaart erin .
Ondanks de deal met mijn meisje, dat de Volvo op vrijdagen en in de weekends voor mij is, zeker met mooi weer, wil het maar niet lukken met de afspraak En dus gaat zo de kans verloren, dat de CX nog ‘ns in de regio Amsterdam wordt gespot . Ze kan er maar niet dol op worden, op dat directe stuurgedrag…
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Vanmorgen in Tiel zomaar een zilvergrijze CX gespot. (zag vlak daarvoor ook al een donkergroene DS…)
Kenteken iets van XH-.... geloof ik.
Jim met zijn GTI turbo ? Zou maar zo kunnen, dat ik die DS ook heb zien rijden, op de A2.
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Nee Jim was het zeker niet want deze CX was Gris Perlé en die van hem is Gris Meteore. En de DS ging richting A15, iets na 9 uur dus als jij een kwartier later op de A2 reed zou dat zeker kunnen.
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Ze zijn ook enorm goed inzetbaar als verhuiswagen!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX