hey allemaal
zoals jullie misschien weten ben ik een belg
en in ons land is er naar mijn weten geen citroën forum zoals bij jullie in nederland ?
Maar ik denk dat daar verandering in komt want heb deze site gevonden
echt een heel mooie site !
het forum is er wel gezellig zit er namelijk ook
er zijn misschien wel veel fora die er hetzelfde uitzien als hier maar dit is citroën en andere auto merken dus 2 vliegen in 1 klap zou ik zeggen .
misschien een reclame stuntje en een banneruitwisseling proberen ?
de site moet nog een beetje groeien en zijn daar goed mee bezig denk ik..
groetjes citroën shopper
citroën en auto’s
Volgens mij is dat forum hier uit ontstaan, aan een aantal namen te zien:
nee is het niet is een volledige site en geen simpel forum
citroën en auto’s
citroën-shopper schreef:nee is het niet is een volledige site en geen simpel forum
zijn anders precies dezelfde moderators en beheerders daar..
Volgens mij hebben ze dus hun site uitgebreid!!
Wat nou simpel
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Tom Duckpower schreef:citroën-shopper schreef:nee is het niet is een volledige site en geen simpel forum
zijn anders precies dezelfde moderators en beheerders daar..
Volgens mij hebben ze dus hun site uitgebreid!!
is het ook en denk dat ze dat forum willen vergeten want zat op hun oudere forum ook en heb er iets over gelezen…
citroën en auto’s
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
met alle respect over dit simpele forum.. je gebruikt zelf ook gewoon een voorgebakken phpnuke proggie…
het ziet er wel netjes uit overigens
Heb effe gekeken, wat is dat belgisch toch een rare taal: mededelings i.p.v. mededelingen. Lijkt wel wat gronings: korte arms, beens enz
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Ik ben belg, maar ‘mededelings’ staat toch niet in mijn woordenboek Forum ziet er trouwens veel te druk en onoverzichtelijk uit. Niet mijn ding, ik blijf lekker hier.
Groets Sam
Slordige taalfout is het dan.
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Tom Duckpower schreef:Volgens mij is dat forum hier uit ontstaan, aan een aantal namen te zien:
Dan weet ik genoeg!!!
is een nieuw thema aangebracht zie ik een mooie verandering !
maar nu heb ik nogaltijd geen antwoord op mijn vraag : misschien een reclame stuntje en een banneruitwisseling proberen ?
citroën en auto’s
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
citroën-shopper schreef:is een nieuw thema aangebracht zie ik een mooie verandering !
maar nu heb ik nogaltijd geen antwoord op mijn vraag : misschien een reclame stuntje en een banneruitwisseling proberen ?
Ik denk dat HET Citroen-forum er weinig voordeel uit zal kunnen slepen als er een banner op hun forum zou komen te staan. Ze hebben namelijk slechts 104 geregistreerde leden. Nummer 105 en hoger hebben ze in het verleden weggepest…
patje74 schreef:citroën-shopper schreef:is een nieuw thema aangebracht zie ik een mooie verandering !
Ik denk dat HET Citroen-forum er weinig voordeel uit zal kunnen slepen als er een banner op hun forum zou komen te staan. Ze hebben namelijk slechts 104 geregistreerde leden. Nummer 105 en hoger hebben ze in het verleden weggepest…
patje, 103 leden ook goed..?
Of waren het er net nog 104?
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Tom Duckpower schreef:
patje, 103 leden ook goed..?
Of waren het er net nog 104?
:schater
Hier staat dat het er 104 zijn, maar de lijst telst slechts 103. Wellicht loopt de lijst op de feiten vooruit!