Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Vanmiddag in Enschede:
een grijze Break/ Evasion in lijkwagen-uitvoering op de Haaksbergsestraat, we hebben nog even gezwaaid.
Auto is mij onbekend…
‘Spirit of avant-garde’
Deze? Vanadis zit in Winterswijk nl.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
- ID/DS DSuper
Zou heel goed kunnen, ‘t ging te snel om naar het kenteken te kijken..
Betekent dat ook dat er in Enschede een Citroën-liefhebber (M/V) is heengegaan…?
‘Spirit of avant-garde’
‘t is al even geleden, maar volgens mij heb ik jou gespot, Pascal!
Op de A50 ter hoogte van Hoenderloo/Beekbergen, jij reed richting Nijmegen en ik richting Apeldoorn.
‘t Was op woensdag 9 juni zo tussen 5 en 6 uur ‘s middags ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Pascal schreef:Zou heel goed kunnen, ‘t ging te snel om naar het kenteken te kijken..
Betekent dat ook dat er in Enschede een Citroën-liefhebber (M/V) is heengegaan…?
it isn’t me!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Vanochtend op de Boulevard de Barbes in Carcassone, een rouge florentine turbo2. Kwam langszweven terwijl ik met de citroen-garagist aldaar sprak.
De eerste spot in “het thuisland”. Wel al veel bx-en 2cv’s en de verroeste oveeblijfsels van een TA gespot.
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
M Citroen schreef:... en de verroeste oveeblijfsels van een TA gespot.
Foto’s!
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
- ID/DS DSuper
Tinfoil schreef:‘t is al even geleden, maar volgens mij heb ik jou gespot, Pascal!
Op de A50 ter hoogte van Hoenderloo/Beekbergen, jij reed richting Nijmegen en ik richting Apeldoorn.
‘t Was op woensdag 9 juni zo tussen 5 en 6 uur ‘s middags ...
Nee sorry Erik: dat was ik niet.
Die dag was ik aan het werk in Schoonebeek, en voor woon-werken gebruik ik meestal mijn turquoise stadsvrachtwagentje ‘Pino’.
Had overigens wel gekund: ik heb familie op de Veluwe en in Duiven, dus ben met enige regelmaat op de A50 te vinden ja…
‘Spirit of avant-garde’
@ Pascal jammer, maar zoveel Brun Maya CX-en zijn er toch niet?
Vandaag op de A50 “brug bij Ewijk” een grijze serie 2 break;
medeforummer Mulder?
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Totaal aantal Berichten: 6496
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Hm, dat is wel regelmatig werkterrein voor de Break, aangezien ik voor mijn werk geregeld tussen Beuningen en Andelst heen en weer rijd. Maar vandaag dus net even niet.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Totaal aantal Berichten: 943
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Gisteravond een tijdje achter een groene familiale diesel gereden op de A2. Was iets na 19 uur, tussen Deil en Oudenrijn. Auto had een kph van Van Bemmelen, kenteken 07-GGP-3.
Vandaag in Eindhoven aan de Boschdijk, een zwarte (of donkergrijze) Serie 2 25 prestige automatic
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela
Totaal aantal Berichten: 943
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Goede spotdag vandaag, eerst een geparkeerde SM die waarschijnlijk op weg ging naar het lustrum. Vervolgens een oldtimerrit (helaas geen fototoestel bij me) waar ook een mooie blauwe CX GTI met zwart dak in meereed. 99-PG-JJ was het kenteken. En toen nog even achter een BX 19 GTI gereden.
Die blauwe CX staat te koop bij Très Beau.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Haha, dat had bij mij voor de deur kunnen zijn, maar mijn SM is bij de spuiter, de CX was naar de SM-meeting en waar de BX hier uit de buurt gisteren was, weet ik niet. Ik was er niet. Waarschijnlijk dus niet in mijn wijk. Hoewel, misschien een vreemde CX en SM hier op bezoek….
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl