Goed ingekocht,en een mooie kleur.
Als alles klaar is, is het natuurlijk fantastisch om op LPG te rijden,dat blijft voor mij voorlopig een droom om naast mijn TURBO2 ook nog een serie 1 op gas of diesel(wegenbelastingvrij) te gaan rijden.
In ieder geval veel succes

Totaal aantal Berichten: 1361
- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- C5 2.0i 16v break Athena
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
Hé, dit is één van m’n vroegere CX’n, had hem al even zien staan op kapaza.
Ik heb de wagen een jaar of 9 geleden verkocht aan een jonge gast,de CX was toen volledig origineel op de kleur na (is overspoten in opdracht van de eerste eigenaar in een niet originele kleur)
Nadat ik hem verkocht heb heeft de nieuwe eigenaar er bij cqs een lederen GTi interieur laten inzetten, opvallend is dat er delen van het originele interieur mee in gebruikt zijn (was de wens van de nieuwe eigenaar)
Ik zelf heb de wagen voor m’n moeder gekocht van eerste eigenaar,maar uiteindelijk had ze toch liever weer een kleine Fiat zodat ik de CX weer verkocht heb.
De wagen was vanonder als nieuw, ik heb enkel de binnenkanten van de deuren moeten lassen ivm zware roest schade en het schuifdak bij gewerkt (dat is ondertussen een jaar of 10 geleden)km stan was toen origineel rond de 60 duizend als ik het goed herinner.
Het doet me wel plezier dat de wagen nu nog in goede staat is en terug in het verkeer gaat komen, succes ermee!
Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.
trxke schreef:....de CX was toen volledig origineel op de kleur na (is overspoten in opdracht van de eerste eigenaar in een niet originele kleur…...
En ik maar denken, dat het een tamaris of tamarin is.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl