1 van de 6
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

Poll
Welke route heeft je voorkeur, we gaan gewoon met de populairste:
Wijk bij Duurstede via Tiel Buren en Maurik 0
Wijk bij Duurstede via Heusden Lingewaal en Culemborg 1
Woudrichem, via Bokhoven en Heusden 5
Totaal Aantal Stemmen: 6
U moet een ingelogd lid zijn om te kunnen stemmen
CX Meet 11 Juli 2010 plus toertocht…
MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 653

- CX 2400 GTi
Gepost: 29 juni 2010 06:21 AM

K, ik vond het eigenlijk wel tijd om eens te kijken of we een clubje CX’en en hun eigenaren bij elkaar kunnen krijgen. Gewoon gezellig, informeel, de dames bij elkaar beetje keuvelen, wat drinken, genieten van een gedeelde passie. Misschien zelfs een kleine tourtocht. Persoonlijk zal het me om het even zijn of we met 4 dames of met 400 dames eindigen,  heel simpel, hoe meer zielen hoe meer vreugd

edit: de plannen wat concreter gemaakt

Tijd om dit wat concreter te trekken. Het plan zoals dat nu begint te vormen:

Zondag rond de klok van 12:00-13:00 ontmoeten op de parkeerplaats aan de Waalkade te Zaltbommel, dit is aan het water bij een plein met een terrasje of twee, in het oude vestings gedeelte van Zaltbommel. Hier kunnen we gezellig samenkomen, evt. onder het genot van wat vloeistoffen. Voor mij (en eventuele anderen die dit nog niet eerder gedaan hebben) een mooie gelegenheid om wat mensen te ontmoeten. Tijd om elkaar te leren kennen, verhalen en wetenswaardigheden over elkaar en de dames uit te wisselen.

De dames houden uiteindelijk toch wel heel erg van dansen, die van mij in ieder geval, dus ik wil haar graag de kans geven om de benen te strekken, daarom voor de liefhebbers vervolgens een kleine tourtocht. Ik heb drie mogelijke routes op het oog (die uiteraard allemaal beginnen in Zaltbommel… twee met bestemming Wijk bij Duurstede.

De eerste optie is Wijk bij Duurstede via Tiel, Buren en Maurik, een route van net over de 60km

De tweede optie is Wijk bij Duurstede via Heusden, Lingewaal en Culemborg , een route van net over de 75 km.

De derde is (op suggestie van ons aller Robin Visser) met bestemming Woudrichem: Woudrichem, vanaf Bommel, via Bokhoven en Heusden, alwaar een tusenstop plaats heeft voor een borreltje en dan door naar het veer.

Een simpel maar mooi plan, dat een leuke middag kan vullen.

In Wijk bij Duurstede kan op het plein voor de kerk verder gekeuveld worden en zijn voldoende eetgelegenheden voor hen die trek hebben om in die behoefte te voorzien.

Om het zo simpel mogelijk te houden zou ik zeggen, trek wat dat betreft je eigen plannen, al dan niet ter plekke geimproviseerd..

M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Monsieur Grat @ WordPress

Profiel  

par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5019

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 29 juni 2010 09:26 AM
  [ # 1 ]

Zou dus op de 10e of de 11e zijn? Ik ben altijd wel voor zoiets te porren hoor… cheese gezellig!

Het is wel zo dat net het weekend ervoor het kampeerweekend van de CX club is geweest. Daar kan ik niet bij zijn, maar ik kan me voorstellen dat de CX’ers die daar geweest zijn niet een week later weer komen opdraven.

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

- CX 2400 GTi
Gepost: 29 juni 2010 09:39 AM
  [ # 2 ]

inderdaad..

en tja, ik kan dus ook niet bij het kampeerweekend zijn, en daarnaast zijn er ook nog CX rijders die niet bij de club zitten, dus ik had zoiets van, we doen het gewoon…

M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Profiel  

Gepost: 29 juni 2010 09:39 AM
  [ # 3 ]

Voor mij is het te ver weg, ik kan me niet elk weekend vrij maken om naar de andere kant van het land te rijden helaas.

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 29 juni 2010 09:51 AM
  [ # 4 ]
MonsieurGrat schreef:

inderdaad..

en tja, ik kan dus ook niet bij het kampeerweekend zijn, en daarnaast zijn er ook nog CX rijders die niet bij de club zitten, dus ik had zoiets van, we doen het gewoon…

De niet-clubleden zijn uiteraard ook van harte welkom even langs te rijden bi het clubevenement. Hoe meer CX-en hoe leuker.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

- CX 2400 GTi
Gepost: 29 juni 2010 09:55 AM
  [ # 5 ]

is natuurlijk ook weer zo, maar ja, ook buiten de club om gewoon af en toe wat op poten zetten is ook gezellig Wink

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 29 juni 2010 10:09 AM
  [ # 6 ]

Dat klopt. Het zou dan wel fijn zijn, als het niet tegelijkertijd is. Wink

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

- CX 2400 GTi
Gepost: 29 juni 2010 10:14 AM
  [ # 7 ]

euh.. wat heeft de club dat weekend dan, kamperen is een week eerder… of ben ik nu helemaal de draad kwijt?

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 29 juni 2010 10:53 AM
  [ # 8 ]

Ach sorry, nu zie ik het. Een week later. Helaas ben ik die zaterdag verhinderd. Zondag kan, als het in de buurt is.

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

- CX 2400 GTi
Gepost: 29 juni 2010 03:08 PM
  [ # 9 ]

van mijn part kunnen we een leuke plek in de buurt van Utrecht of tussen de Maas en de Waal: Culemborg, Wijk bij Duurstede, Heusden, nou ja, roep eens wat Very Happy

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 29 juni 2010 03:43 PM
  [ # 10 ]

Culemborg ken ik niet zo. De rest is top. Heusden helemaal. Da’s maar een eindje.

Profiel  

par eXeMple!
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5019

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 29 juni 2010 04:12 PM
  [ # 11 ]

What about Zaltbommel?

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 29 juni 2010 04:44 PM
  [ # 12 ]

Ook een mooie pleisterplaats !

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

- CX 2400 GTi
Gepost: 29 juni 2010 04:53 PM
  [ # 13 ]

K, tijd om de vaart er in te gooien, we gaan de plannen wat concreter maken. Ik zal de openings post updaten… Zalktbommel klinkt mij goed in de oren, makkelijk te bereiken, en toch ook interessant, zo’n vestingsstadje onder de wolk van een moderne hangbrug…

Ik denk dat we ons best in Zondag kunne vinden? voor de meesten waarschijnlijk nog altijd de handigste dag toch?

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

- CX 2400 GTi
Gepost: 29 juni 2010 05:16 PM
  [ # 14 ]

Bon, openigspost geupdate met een concreet plan. op-/aanmerkingen of-vullingen van harte welkom.

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

- CX 2400 GTi
Gepost: 29 juni 2010 05:19 PM
  [ # 15 ]

Uhm,,, heren en dames moderators… zie net dat dit natuurlijk onder de categorie Aankondigingen en evenementen thuishoort… Misschien mogelijk dit over te hevelen?

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Profiel  

1 van de 6
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook