Ik lees dat de vlotterhoogte 18mm moet zijn (carbdeksel omgekeerd,midden vlottertje enz)
Maar als ik deze controle uitvoer dan kan ik geen 18mm meten omdat de vlotter dan al dik tegen de bovenzijde carbu aankomt,ik kan dus alleen maar meer meten.
Het gaat om de dubbele solex 2CV
5 februari 1878 | rue Lafitte 44 | Paris
2CV6 (1983)
C5 Break (2005)
Totaal aantal Berichten: 25594
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
18 mm TUSSEN vlotter en deksel (MET pakking) meting boven op de vlooter in het midden ( waar hij het dikst is.)
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
OH OH Sta ik met m’n slome harses de verkeerde waarde op de schuifmaat te lezen….Ik las/stelde af; 8mm ipv 18mm (vandaar dat ie zo rottig liep) Nu staat ie op 18 mm mét pakking tot de “as"van de vlotter
Moderator; sluit deze mijnezijdse domme topic maar hoor!!! ops:
5 februari 1878 | rue Lafitte 44 | Paris
2CV6 (1983)
C5 Break (2005)
Totaal aantal Berichten: 25594
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Ik geef toe dat het voor tweerlei uitleg vatbaar is.. Maar goed dat het weer loopt!
slotje.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>