5de Lindetreffen
RuudR
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 825

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 12 juni 2010 11:33 AM

Hoi allemaal,

Hebben jullie het weekend van 25 t/m 27 juni nog niet volgepland staan? Dan kunnen jullie nog naar het 5de Lindetreffen in Oldeholtpade. Dit dorp ligt naast Wolvega en is dus Friesland.

Deze meeting is toegankelijk voor ALLE types Citroën en het verblijf op het terrein kost slechts €17,50 voor het hele weekend.

Wat wordt er gedaan:
-spelen, wat, dat is weer een verrassing
-fietspuzzeltocht
-autopuzzeltocht
-loterij

Je mag overal aan mee doen, maar niets MOET.

Een bescheiden vuurkorf is toegestaan, tenzij het de komende weken erg droog wordt. Dan mag het niet op last van de brandweer. Er is goed sanitair met warme douches. En nee, er is GEEN stroomvoorziening. Ook doen wij niet aan bands en muziek. Wel staat er, voor als het slecht weer wordt, een ruime tent, waaronder je lekker met elkaar kan praten of wat dan ook(niet sleutelen).

Het terrein is vrijdags geopend na 12.00 uur. Het adres is Hoofdweg te Oldeholtpade. We zorgen voor een goede bewegwijzering.

Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.

Profiel  

Dennis-Xsara
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 02 juli 2010 12:49 AM
  [ # 1 ]

Wat een saaie “familie” meeting was dit zeg. Wat mij betreft geen aanrader!!!!! Was voor mij de eerste keer, maar ook de laatste keer.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 02 juli 2010 01:41 AM
  [ # 2 ]

Ook erg fijn dat je jezelf komt aanmelden om alleen dit te vertellen?

Vertel, wat ging er mis?

Profiel  

RuudR
> 800 berichten

- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 02 juli 2010 09:47 AM
  [ # 3 ]

Het zou ook erg leuk zijn, als je op de meeting naar mij toe had gekomen en dit kenbaar had gemaakt. Nu geef je een reactie, onder een “schuilnaam” en geef je een mening, zonder dat ik er een gezicht bij heb. Enigzins ZWAK van je!!!

Ruud

Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 02 juli 2010 09:52 AM
  [ # 4 ]

Schuilnaam?

Even in de dbase snuffelen search

Ja hoor gevonden

Wat een schijtert zeg.

Profiel  

RuudR
> 800 berichten

- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 02 juli 2010 09:53 AM
  [ # 5 ]

Overigens ben ik blij dat de overige, zo bijna 65, inschrijvingen het WEL naar hun zin hebben gehad. Als je de aankondiging GOED leest, begrijp je al dat het er redelijk rustig zal zijn! Zie je liever een bar en hoor je liever iedere avond een boel muziek, dan had je twee weken eerder naar het Schermertreffen moeten gaan! Ook een goede meeting op een mooie lokatie. Het is maar net waar je van houdt!

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 02 juli 2010 09:54 AM
  [ # 6 ]

Laat maar Ruud,  dit soort gebruikers kick ik er meteen uit.

Wat laf zeg Confused

Profiel  

RuudR
> 800 berichten

- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 02 juli 2010 09:56 AM
  [ # 7 ]

Dat is nou lullig! “Dyane” ken ik zeer goed! Hij heeft iets met mij persoonlijk en probeert nu dus onder een andere naam het Lindetreffen naar de knoppen te helpen. “Dyane"is overigens de organisator van het Schermertreffen en is nog NOOIT het hele weekend op het Lindetreffen geweest!

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 02 juli 2010 09:57 AM
  [ # 8 ]

Echt?  OMG zeg.

Weg er mee.

Zullen we weer ontopic verdergaan?

Profiel  

RuudR
> 800 berichten

- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 02 juli 2010 10:18 AM
  [ # 9 ]

Doe ik maar direct weer een aankoniging!

Het vierde weekend van juni 2011 zullen wij het 6de Lindetreffen organiseren! Alle types Citroën zijn weer welkom, vreemde merken moeten weer BUITEN parkeren. Het programma zal ongeveer hetzelfde zijn als in 2010. Wederom is de vuurkorf toegestaan, tenzij het de weken ervoor erg droog is geweest, dan wordt er op last van de brandweer een stookverbod opgelegd. Nadere berichtgeving zal ik in een nieuw topic ggaan doen.

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 02 juli 2010 10:22 AM
  [ # 10 ]

Top!

Doen we deze gewoon dicht.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook