Hoi,
m’n C5 (PhII) heeft de optie om bij wegrijden automatisch de deuren op slot te doen; best handig.
Dat werkte tot vorige week; de auto is bij de dealer geweest en heeft een tijdje stroomloos gestaan; dat merkte ik aan de standaaard radio-station-indeling.
Maar; geen automatisch op slot meer.
Ik heb (volgens mij) alle opties van de boordcomputer doorlopen, maar de optie niet gevonden.
de vraag: kijk ik niet goed of moet ik hier weer voor naar de dealer
Hey kikker,
Bij mijn Picasso is er op het instrumentenpaneel een knop centrale vergrendeling openen of sluiten…
Als ik die een 5 á 6-tal seconden blijf indrukken gaat die daarna ook automatisch, je kan het terug de-activeren door er weer een 5 á 6-tal seconden op te drukken.
Misschien is eea op jouw C5 eveneens zo ???
Groetjes
BIG Charlie
Picasso was niet alleen een schilder…......
BIG charlie schreef:Hey kikker,
Bij mijn Picasso is er op het instrumentenpaneel een knop centrale vergrendeling openen of sluiten…
Als ik die een 5 á 6-tal seconden blijf indrukken gaat die daarna ook automatisch, je kan het terug de-activeren door er weer een 5 á 6-tal seconden op te drukken.
Misschien is eea op jouw C5 eveneens zo ???Groetjes
BIG Charlie
Maakt het nog uit of je contact aan of uit staat ?
sommige mensen weten alles !!
it works
kikker schreef:sommige mensen weten alles !!
it works
Bij mij niet
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
Wimmie schreef:kikker schreef:sommige mensen weten alles !!
it works
Bij mij niet
onder het rijden een aantal seconden de vergrendelknop indrukken!
er verscheen zelfs een melding ‘automatisch vergrendelen ingeschakeld’ op de display van de boordcomputer…
Of zou het pas bij de ph II zijn toegevoegd?
kikker schreef:
Ik ga de automatische ghetto-stand morgen uitproberen op een Ph I…..
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
kikker schreef:onder het rijden een aantal seconden de vergrendelknop indrukken!
er verscheen zelfs een melding ‘automatisch vergrendelen ingeschakeld’ op de display van de boordcomputer…
Bij mij werkt dat niet, of ik moet iets verkeerd doen, maarja, 6 seconden indrukken, daar kan niet veel mis aan gaan. Ik heb dan ook een Ph 1 C5, misschien ligt dat daaraan.
Bij mij werkt dat niet, of ik moet iets verkeerd doen, maarja, 6 seconden indrukken, daar kan niet veel mis aan gaan. Ik heb dan ook een Ph 1 C5, misschien ligt dat daaraan.
Duwen tot je een biep hoort:
Ik heb een ph1 (SX in Belgie) bouwjaar 2004 en als ik het contact aanzet
(zonder de motor te starten) en op de CV-bedieningsknop duw
hoor ik na een 5 -tal seconden een biep van de de boordcomp.
Als ik dat nog ‘s doe, verschijnt er tijdens de biep op het display
dat de automatische vergrendeling (weer) aan staat.
robb schreef:kikker schreef:
Ik ga de automatische ghetto-stand morgen uitproberen op een Ph I…..
Robb,
Wel een baksteen mee de auto in; het blijft een citroen en straks wil ie helemaal niet meer open
Werkt bij mij wel, 2004 variant
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Re: Automatisch op slot ...
M&M schreef:Vanochtend geprobeerd op m’n Ph I , ... werkt dus niet bij mijn C5 !
inruilen dat ding; je kunt gewoon niet zonder aut. vergrendeling !!!!

Totaal aantal Berichten: 459
- C6 (2005-2012) 2.7 HDI BVA6 Exclusive
Dit allemaal lezende vraag ik me af of er ook nog easter eggs oftwel paaseieren verstopt zitten in onze voiture.
Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat: bij ingeschakeld contact, aangetrokken handrem, onstoken verlichting en ingetrapt rempedaal de koplampsproeiers drie keer spuiten als je tegelijkertijd het ‘niveau omhoog’ knopje indrukt met de ‘open ruit rechtsachter’ knop.
Beetje ballorig door al die gekke electronica,
Gr. Ronald
C6 2.7 V6 HDI Exclusive, BVA6, 10/2006, 180.000 km, Blue Mauritius Nacre, ORGA 10914CJ
Jinba Ittai Mazda ‘92 Black Miata, 180.000 mijl, ‘04 Mazdaspeed Miata, 42.000 mijl
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia en 3x C5)
http://images.spritmonitor.de/477229_5.png
M&M schreef:Vanochtend geprobeerd op m’n Ph I , ... werkt dus niet bij mijn C5 !
maar op je C3 zou het wel moeten werken;
want mijn C3 had dit; mijn berlingo had dit en mijn C5 heeft het ook

Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Kan aan mij liggen maar wat is het nut hiervan? Waarom automatisch op slot als je in de auto zit…. :27
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
zandvoorta schreef:Kan aan mij liggen maar wat is het nut hiervan? Waarom automatisch op slot als je in de auto zit…. :27
Anti carjack