"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 5464
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Vraag?
Waarom moeten die koplampen bijgewerkt worden?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Joost is die kappen aan het namaken voor zichzelf.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
En dan zo goed namaken zodat ze beter zijn dan de originelen, d.w.z. dat er goed verkrijgbare reflectoren van bijvoorbeeld BMW of VW in passen…
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Die originele bevestiging ga ik inderdaad niet namaken, dat wordt van aluminium
Zeg, Joost, als jij nou een leuke set lichten weet te scoren (angeleyes van BMW ofzo) en daar beugels voor fabriekt, neem ik die wel van je over! Met jouw handigheid kan ik er wel van opaan dat dat gewoon goed is.
Zodra mijn gele gevaar weer iets minder gevaarlijk is (als in: zodra hij weer naar behoren remt), ga ik een afspraak maken om voor jou die subframes op te halen.
Project Cabrio
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
Dat is goed. Van die zwarten die ik een tijd geleden postte? Dan bestel ik meteen twee sets, dat scheelt verzendkosten.
Jep, van die! Als je die passend kan maken, zou dat helemaal goud zijn!
Stuur maar een PB met de rekening.
Oh ja, ik heb ook nog 2 C15 knipperlichten nodig voor in de bumper! Die heb jij ook vast wel.
Project Cabrio
A-stijl antenne gevonden, gewoon nieuw voor 2 tientjes. Voor dat geld ga ik niet moeilijk doen met sloopauto’s en dingen die daar dan weer af kunnen breken enzo.
Ik denk dat ik die vanmiddag bij het ophalen van mijn gele gevaar gelijk meeneem.
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Kijk eens aan, met de juiste mensen heb je uiteindelijk toch je “angeleyes” te pakken!
Mooi voor je/jullie!!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Ja, tof he!
Antenne ligt inmiddels achterin mijn gele gevaar.
Vanavond met de spuiter gebeld, hij kon wel wat met die kleurcodering (bedankt voor de tip, Chrono84 (dat was Bjorn toch??)). Die man denkt ook gewoon heerlijk met me mee. De voorschermen zijn inmiddels zo goed als strak, als ik hem goed begreep, en de volgende klus is dat hij de Chrono kit gaat herstellen en strak maken. Jeej!
Project Cabrio
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
En, nog nieuws te melden, Peter?
Jazeker!
Ik vertrek morgenochtend om 6:00 voor een weekje rust in Frankrijk
Ik had eigenlijk gehoopt dat jij iets te melden zou hebben.
mod: bericht aangepast, religie hoort hier niet thuis.
Project Cabrio
Oh ja, er is wel nieuws: er blijkt een 5-bak in te liggen! Kwam Henny vandaag, herstel, gisteren mee.
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
mod: bericht aangepast, religie hoort hier niet thuis.
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa