Als je er hout inzet en je maakt de armsteun electrisch heb je volgens mij gewoon excl. Of het dan alleen nog uitmaakt dat dat label er niet op zit dat weet ik niet. Dat is persoonlijk. Het scheelt je wel een leuk bedrag bij de grens.
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Dat laatste dus niet, volgens de BPM calculator.
Met de 99-er VSX automaat is de BPM 691 euro
Met de 98-er Exclusive handbak is de BPM 644 euro.
Die VSX heeft heeft 36.000 km minder gelopen, dat wel.
Maar die staat in Perpignan en da’s 36.000 km verder, dus…
Totaal aantal Berichten: 2999
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
gompy58 schreef:Als je er hout inzet en je maakt de armsteun electrisch heb je volgens mij gewoon excl. Of het dan alleen nog uitmaakt dat dat label er niet op zit dat weet ik niet. Dat is persoonlijk. Het scheelt je wel een leuk bedrag bij de grens.
Welk label waar Gomp ?: het schiet me net te binnen dat ik wel eens “exclusive” op de zijkant zie staan, of ijl ik nu ? De mijne staat ook alleen maar V6 op. Hoe zit dat ?
Exclusive staat alleen op het laatste type dacht ik.
geen idee hoe het zit. Ik heb een v6-12 uit 95 en daar staat idd exclusieve op de zijkant. Maar er zijn er ook die enkel V6 hebben staan. Maar zijn dat idd niet de comfort of vsx versies ?
@par exemple.
wilde jij nu een handbak of een automaat? Het schijnt dat er een exclusieve v6-24 op MP staat voor 5.5k met een ton op de klok.
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Volgens mij staat er bij type 1 altijd V6 op de zijkant. Pas bij type 2 en ik meen dan met het nieuwe V6 blok staat er Exclusive op de zijkant.
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Klopt, ik heb hier ook een type1 exclusive en daar staat ook niets over op de zijkant.
Ouwe mopperkont
XMTurboCT schreef:Volgens mij staat er bij type 1 altijd V6 op de zijkant. Pas bij type 2 en ik meen dan met het nieuwe V6 blok staat er Exclusive op de zijkant.
nope…
ik heb een witte exclusive met het v6-12 ketting blok en daar staat het ook gewoon op de zijkant.
Moet wel zeggen dat deze nooit in NL is geleverd…
Op een V6 type I staat alleen ‘V6’, ook als het een Exclusive-uitvoering is. Bij een V6 type II staat ‘V6’ als het een VSX-uitvoering is, bij een Exclusive staat er ‘Exclusive’ (dus zonder V6-aanduiding). Dit geldt voor de in Nederland geleverde modellen.
Citroënloos
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Ik d8 al, wat is deze goedkoop
“brandstofpomp is aan vervanging toe”
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Plus flinke km-stand voor een automaat. Maar schakelt soepel dus mss al eens gereviseerd…
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
mijn bak schakelt ook nog steeds soepel en die is net de 3 ton gepasseerd. Bij diesels lijkt het versnellingsbak monster wat rustiger te zijn
De aangeboden auto lijkt mij de epic pomp te hebben dus bij aanschaf komt er nog een aardig sommetje bij….
wat te denken van deze mooie dame
Lijkt me een hele mooie wagen. Aangezien ik opzoek ben naar een andere auto (XM, Audi A6 of Volvo 850) zou ik wel eens willen weten waar je bij deze op moet letten.
Lees her en der wat over automaten, ketting van de motor etc. Maar geen idee wat nu in deze dame zit. Lijkt me mooi, maar is de prijs ook reeel?
ID 19P 1966
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ziet er mooi uit. Deze dame heeft de nieuwste V6. Deze motor heeft geen distributieketting maar een distributieriem. Deze moet elke 120.000 km vervangen worden. Aan de veilige kant om de 100.000 km. Ga na wanneer de riem voor het laatst gewisseld is!
De automaat is de nieuwere soort, de 4HP20. Deze is wat minder storingsgevoelig als de oude, maar kan ook wel degelijk kapot gaan. Dat is een zorgpuntje bij deze km-stand. Stel zeker dat de automaat goed soepel op- en neer schakelt, goed reageert op de kick-down, etc.
Wat is een reële prijs? Als voor deze prijs helemaal niets meer gedaan hoeft te worden, dan is het een prima prijs. Als je een zelfde auto voor 2000 euro koopt en je moet direct de distributiriem laten vervangen of de automaat moet gereviseerd worden en zo kan er nog een heel lang lijstje opgesomd worden, dan kom je op een veel hoger bedrag uit.