Als je toch voor zo’n auto aan het kijken bent, zou ik ook eens voor deze informeren:
http://link.marktplaats.nl/336410738
Staat als gereserveerd, maar informeren kan nooit kwaad! Wagen is erg gunstig geprijsd, heeft al een automaat revisie gehad bij een specialist, en zowel uiterlijke kleur als het beige interieur zijn ERG zeldzaam!
Echt een heel erg bijzondere xm van een liefhebber….
Het interieur is inderdaad erg mooi, maar de kleur van de auto zelf spreekt mij niet aan. Zwart of zilver grijs vind ik veel mooier. Sorry
En het voordeel van de ander, er zit al G3 in. Ik rij zo’n 35.000 km per jaar. Dat wordt me toch echt te duur op benzine.
ID 19P 1966
Dat is je goed recht Het is inderdaad een aparte kleur waar je van moet houden..
Op het G3 verhaal zou ik me niet te blind staren. Je weet niet hoe oud die install is en wat voor type het is.
Bij Allround LPG in Spijkenisse laat je voor 2200 in de btw een nieuwe prins VSI installatie zetten. Een super moderne installatie. Ik heb het zelf daar laten doen en meerdere forumleden met mij. De kwaliteit daar is echt SUPER, de vakkennis heel groot en de prijs ERG gunstig. Elders kost die installatie gewoon 2700 euro!
Mijn oom heeft een garagebedrijf daar in de buurt en doet al 10+ jaar heel prettig zaken met ze..
Succes met je zoektocht!
Totaal aantal Berichten: 17387
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Stan81 schreef:Aangezien ik opzoek ben naar een andere auto (XM, Audi A6 of Volvo 850) zou ik wel eens willen weten waar je bij deze op moet letten.
Kijk eens naar de aankooptips op de site van de XM club…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
V6 Speedline velgen (hoe heten die ook alweer?) en een nieuwe type 1 voorbumperlijst: http://link.marktplaats.nl/357045991
Speedline’s
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Citroën noemde die velgen “24v velgen”
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Stan81 schreef:wat te denken van deze mooie dame
He bah, een aftermarket schuifdakje…..
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Een 98’r Xm met 190.000km op de klok mag weg voor 1500 euro. Die nederlandse Xm’s met meer dan 2 ton en een prijs van boven de 4k is toch echt wat te veel…..
http://forum.andre-citroen-club.de/showthread.php?t=102111
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Beetje erg kort door de bocht! De ES9J4 die je stuurt heeft een stapel werk. Daarbij komt het invoeren. Veel plezier, zit je ook al over die 4000 euro. Daarbij verschilt de prijs van een auto nou eenmaal van land tot land. Waarom denk je dat er zoveel geimporteerd wordt??
Daarbij heeft deze auto ook nog een G3 installatie. Incl inbouw ook nog even 2200 euro als je een goedkoop adres weet. Anders 2700!
Hoe kom jij aan: een stapel werk ??? heb je de hele topic wel doorgelezen. ???
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Ja, dat heb ik!
1. geen G3
2. ABS probleem. Man gaat uit van een sensor, maar wil t niet laten uitlezen en weet het niet.
3. Uitlaat is al een keer gelast en is nog steeds lek. (wel is de prijs van een ES9J4 pijp opgezocht?)
4. Hydrauliekpomp lekt.
5. CV werkt niet goed.
6. Dashboardlampen vervangen
Dat lees ik zo in het topic en ervaring leert dat er altijd nog wel 1 of 2 punten zijn.
Die 1500 die die man rekent is netjes. Wil niet zeggen dat een auto op NL kenteken voor 4000 euro te duur is!
Nogmaals, tel invoer, transport, reparaties, LPG G3 etc eens op
En zoals ik net ook al aangaf, prijzen verschillen nou eenmaal van land tot land! Zeker met dit soort auto’s en TS daar geeft ook al aan dat hij erg laag inschiet en dat soortgelijke auto’s in duitsland ook wel voor rond de 5000-6000 te koop staan!
Koopjes heb je overal
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
G3 is niet voor iedereen een meerwaarde en kan over het algemeen helemaal afgeschreven worden. Bovendien is 4000 euro geen garantie voor een probleemloze auto. Dat hij in prijs is verlaagd blijkt dus dat de markt ook niet staat te springen om deze prijs. Ik ben het wel met Citroen23 eens dat er soms extreem hoge bedragen wordt gevraagt voor een XM V6 alsof het al een zeldzame klassieker is. Met een XM is het al gauw wat de gek er voor geeft en krijgen we hier al een zelfde discussie als bij een dure BX. Als iemand het waard vind zal ik niemand tegenhouden om voor de hoofdprijs een XM te kopen maar of het een goede inversering is….....
Volgens mij eentje met ECHT alles d’r op en aan…............
(Al zou ik het woord: luchtvering niet al te letterlijk opvatten )
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 17387
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Nee hoor, ik mis het alarm…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!