Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
zoiets zal ‘t wel worden. zit een beetje te dubben of ik dan niet liever een donker grijze of zwarte variant wil. zal eens wat visueel proberen te bekijken.
hoe zou ‘t ogen met velgen in dezelfde kleur als de auto (gris meteor) ??
juist netjes of, of toch net niet ??
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Velgen in dezelfde kleur als de auto zal niet mooi zijn. Velgen + auto maken een geheel zoals op het plaatje is denk ik gris metéore. Velgen moeten er ook een beetje uit springen van ohh mooie velgen i.c.m. de wagen dan
Er zijn bepaalde sites die velgen verkopen, en daar kan je velgen onder je auto plaatsen. Je zal zien, velgen in dezelfde kleur is niet echt mooi…...... behalve bij zwart zoals “the beast”. Staan wel maar ik had toch een combinatie met zwart genomen…... met gepolijste randen / lichter metaal?
Totaal aantal Berichten: 27931
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Volgens mij is “the Beast” wit
Ik denk dat je de SV bedoeld van SP, die is idd zwart waar de zwarte multispaaks ook goed onder staan.
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Arjan Verkade schreef:Ik denk dat je de SV bedoeld van SP, die is idd zwart waar de zwarte multispaaks ook goed onder staan.
Je hebt gelijk ops: inderdaad
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
TRSarno schreef:Velgen in dezelfde kleur als de auto zal niet mooi zijn. Velgen + auto maken een geheel zoals op het plaatje is denk ik gris metéore. Velgen moeten er ook een beetje uit springen van ohh mooie velgen i.c.m. de wagen dan
Er zijn bepaalde sites die velgen verkopen, en daar kan je velgen onder je auto plaatsen. Je zal zien, velgen in dezelfde kleur is niet echt mooi…...... behalve bij zwart zoals “the beast”. Staan wel maar ik had toch een combinatie met zwart genomen…... met gepolijste randen / lichter metaal?
heb ondertussen wat velgjes zitten kijken, op de weg en online.
zelfde kleur kan alleen met donkere tinten. alle andere zijn ..... brrrrrrrr…..
zwart op zwart kan wel. heb een donker “bordeau” Wiesmann gezien met matching kleur velgen… tja.
wellicht kan mijn donkere grijs (gris meteor) nog net. maar eerder ga ik ik voor zwarte als SP. die staan erg OK !
zwart met lichtgekleurde / hoogglans gepolijste randen staat dan weer…..... behoorlijk minder. meestal heeft de bestuurder dan ook een bijpassend petje op
dit deel wordt vervolgd !
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
had geen plafond lampje meer, tenminste niet meer reagerend op de deuren !!
dus niet de gebruikelijke mindere deur schakelaartjes.
en ws heeft de auto even te lang met de deuren open gestaan bij recent onderhoud/werkzaamheden (cruise control+ hydr. koppeling inbouwen) - relais doorgebrand !!
nieuwe er in en alles is weer OK !
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
En ik maar denken dat relais zijn bedoeld om te voorkomen dat er iets doorbrand
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
dit is een timer of delay relay. zodat de lampen nog even aan blijven nadat de deuren gesloten zijn. gaat direct uit bij aanzetten contact of sluiten vd deuren via de CV. wordt bij langdurige belasting wellicht iets te warm.
ws. hebben de deuren uren open gestaan bij het recente onderhoud / werkzaamheden.
dus wellicht een extra relais inbouwen om er voor te zorgen dat dit delay-relais niet doorbrand… ? mijn interieur is nog niet af, kan nog wel een kabeltje erbij trekken.
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
verbruik met “rustige” snelweg km’s: 510 km op 52 liter. 1 op 9,8 prima toch ?
- CX 25 GTi Turbo 2
Ja das netjes, ik heb vandaag getankt toen kwam ik rond de 1 op 8 uit
1 op 10.5 heb ik volgens mij 2x gehaald.
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
bij 1 op 8 rijdt je stevig. ik ben ook wel eens boven de 1 op 10 uitgekomen, maar dat lukt pas als je alleen maar constante snelweg km’s rijdt met 120 km/u - en dat doe ik niet veel
wellicht nu iets meer constante snelheden nu ik een comfortabele cruise control heb
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ik zit meestal ook zo richting 1:10. En dan mag je 130 rijden. Valt mij zeker niet tegen.
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
beetje zitten te rekenen. zeker 24.000 km vorig jaar zakelijk gereden in mijn T2. dan nog wat privé km’s er bij.
telt wel op. maar dat is natuurlijk super zweef plezier ik ga dus ook graag naar mijn werk
- CX 25 GTi Turbo 2
Ja, dat telt zeker op
Ik probeer het onder de 10k te houden, dan gaat de CX ook langer mee.
Daarnaast doe ik nog zo’n 25 a 30k op LPG, dat scheelt ook in de knip
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
net terug van een tripje naar Maastricht, en dan terug via Duitsland.
Op een rustig stuk snelweg met 190 km/u op de cruisecontrol heerlijk zwevend terug naar huis. airco aan, en genieten maar !!
wat een genot om eens wat door te trekken in de T2 !!
later stond ik natuurlijk weet stil ivm druk verkeer/files - die hebben ze daar ook…..