Ons afdek achter in de C5 Break rolt niet meer op. Voor zo’n ding vraagt Citroën €450, hetgeen compleet van de zotte is. Op de sloop vragen ze (daarom?) rond de €200, begrijp ik van mijn garage.
Dus, dan maar anders. Weet iemand of je zo’n ding kunt repareren of anderszins goedkoop kunt vervangen?
gctwnl schreef:Ons afdek achter in de C5 Break rolt niet meer op. Voor zo’n ding vraagt Citroën €450, hetgeen compleet van de zotte is. Op de sloop vragen ze (daarom?) rond de €200, begrijp ik van mijn garage.
Dus, dan maar anders. Weet iemand of je zo’n ding kunt repareren of anderszins goedkoop kunt vervangen?
kan je repareren, kijk maar eens op de c5club.. daar hebben er al enkele hun hoes gerepareerd..
Ik had vorige week hetzelfde probleem. Met de beschrijving van de site van C5 Club bij de hand ben ik een uurtje aan het knutselen geweest. Uiteindelijk bleek dat de veer binnenin niet meer goed op het asje zat. Volgens mij volstaat het normaal gesproken om maar één kant los te schroeven (alleen rechts met de groene sticker) en dan is het verder allemaal niet mee zo moeilijk.
Een nieuwe rolhoes schijnt 400 euro te moeten kosten, dus dat houd ik nu mooi in de zak.
Totaal aantal Berichten: 1806
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
300 euro
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
De mijne kan ie hebben voor 150Euro (+ verzendkosten uiteraard, of af te halen ...)