Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Ik heb wel vaker visa`s gezien met dat plekje, de LH-09-SN heeft of had dat ook.
Bovenin de veerpootophanging achter is een teken dat er nog wat narigheid verstopt zit in de achterwielkuipen, bij mij is dat ook het geval en op nagenoeg dezelfde plek een gat aan beide kanten.
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
De verkoopster ken ik en die zal zeker geen rommel verkopen. Heeft ook nog een leuke, rijdende verzameling oldies Leuk detail: een trekhaak op een 2-cilinder
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Ik zeg ook niet dat het rommel is hoor, alleen degene die het autootje koopt moet echt even kritisch kijken, want er zit meer ellende verstopt als deze plekjes door zijn.
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Maurice van Mourik schreef:Dan moet het Cuivre Tammela zijn
Ja, inderdaad, zo’n kleur! Helaas gaat het feest niet door… De verkoper heeft er een andere liefhebber voor gevonden die eerder kon komen kijken dan ik. Hij geeft aan wel ook over een andere Visa te beschikken, uit 1979. Die mag ook weg. Details moet ik nog krijgen; het enige dat ik weet is dat er geen CT op zit. Ik vrees dat het niet veel soeps is, want zo gaat dat meestal met ‘tweede keus’, maar ik heb toch maar even een fax gestuurd met de vraag om meer informatie. Je weet nooit.
Anders maar weer een volgende kans afwachten. Er speelt geen haast in dit verhaal. Ik sla alleen toe als het hele plaatje klopt.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
orginele c15E
http://www.2dehands.be:80/autos/bestelbusjes-bestelwagens/citroën/c15-e-pick-up-75152442.html?qq=c15&pcpl;=&pc;_id=&afd=autos
(mag weg verkeerd gepost)
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Alleen al aan de voordeur van het huis erachter zie ik dat het België is, haha!
Mijn Visa-verhaal lijkt voorlopig even stil te komen liggen. De tweede auto van de verkoper vraagt technisch en optisch teveel aandacht en ik wil geen project, want die heb ik genoeg. Tegelijkertijd kwam er een onweerstaanbaar GS’je voorbij, dus dat wordt eind volgende week tóch een retourtje Frankrijk.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Néééééé!!!
Grapje
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
http://www.leboncoin.fr/voitures/126993229.htm?ca=18_s
Dangel voor weinig.
Die prijs lijkt me aardig optimistisch aangezien er al 14 jaar geen APK meer op zit en al 14 jaar bij dezelfde toko staat en die foto’s volgens mij ook al een eeuwigheid oud zijn.
http://link.marktplaats.nl/364035803
Wel een mooi broertje..
Ik heb mijn Visa 2 pitter gedemonteerd.
Maandag komt de sloper om de carosserie op halen. Als je dus een deur, raam, raambedieningsmechaniek of achterklep nodig hebt moet je heel snel zijn (gratis!!) want die zitten er nu nog in. Het goede motorsubframe ligt er ook in.
De volgende onderdelen zijn al verkocht/weg:
Motorblok
Hemel
Dashboard schakelaars
Zonnekleppen
Voorstoelen
Bankzitting
Alle andere onderdelen heb ik gewoon los liggen voor hele kleine prijsjes. Veel dingen ook gewoon gratis.
De carosserie is weg, de rest heb ik nog.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Wat voor kleur heeft/had de auto?
De wagen was wit met zwarte safari/zebra strepen. Een Visafari…
Hij is compleet met de deuren en achterklep verdwenen nu. De advertentie heeft een maand lang op Marktplaats en hier op het advertentie bord ook een goeie 2 weken gestaan en er heeft werkelijk niemand op de blikdelen gereageerd. Dan ga ik het ook niet demonteren, blijkbaar is er dan geen vraag naar.
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Kijk nou dan;
http://link.marktplaats.nl/365990083
Heb nog nooit eerder zo`n beauty gezien, mijn mond viel open van verbazing.
Ik heb nog kramp in mijn kaken en mijn muismat is doorweekt met kwijl
Ding is iedere stuiver dubbel en dwars waard