Naar de BX gaan kijken… Zal beginnen met de negatieve punten:
-lelijk dashboard !! (blauw/grijs :-X )
-linker spiegel was beschadigd
-oliën waren over tijd (op de motorolie na)
-veerbollen plat (niet extreem maar toch wel aardig)
-hier en daar hingen aan de onderkant enkele merkwaardige zakjes ???
-stuur stond bij rechtdoor rijden niet helemaal recht (maar trok niet scheef ofzo)
-is natuurlijk grafspee niet ::)
-gordel bestuurder kapot (het klik ding)
Positieve punten:
-zeer weinig roest. Zelfs de uitlaatbeugel was nog in orde. Zag wat bruin maar wat niet krokant.
-onderkant was roestvrij (beetje vliegroest op de naden)
-hydrauliek reageerde zeer vlot
-automaat schakelde zéér goed. Meteen naar 2de en soepel op en neer. Kleine schokje dat er was dat kwam door oude olie
-vlot beestje (1900 carbu)
-alles ging vlot, gas vlot induwen, handrem vlot optrekken
-geen ABS ;D (de advertentie zei van wel, maar alles toegooien leidde enkel tot PIIIIEEEEEP)
-strakke auto… maar echt strak.
-91K km
-is GrafSpee niet.
En eigenlijk, ik merk nu toch wel dat Graf Spee op zijn einde liep. Als ik met die TRS reed, alles ging zo meer vanzelf. Die grijze is echt zo’n auto die van een oud manneke geweest is. Lange tijd van zijn leven binnen gestaan en gewoon proper.
Hij wil er trouwens 500,- voor hebben inclusief keuring (voor een jaar dus). Ik heb hem al gezegd dat ik maximum 400 wil betalen en daar kijk hij niet raar van op.
Leuke opties waren wel: elektrische rechterspiegel, tiptoetsen voor de linkervoorraam (dus die 1-touch ding) en deelbare achterbank (ook wel zonde want heb een lederen ::) )
Ow, vraagje. Mag er vliegroest op het subframe zitten? Op het voorste dus. Geen idee of dat mag/kan want mijn subframe is nog maar 6 maanden oud?
En het toerental, hoe zit dat met een carbu? Want het was niet heel de tijd 800 toeren. Nooit schrik gehad dat hij zou afslaan maar toch.
Ow, even checken.
Dashboard overbouwen, is dat veel werk?
En het inbouwen van een AB op een bestaande CV? Is dat altijd gewoon inpluggen en gaan?
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_373.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Geinig. Een type 3 met carburateur. Aangezien dit een jaren 90 produkt is, is de kans aanwezig dat de carb van deze een stuk beter is.
Dashboard overbouwen stelt weinig voor.
AB op CV is inderdaad kwestie van overklikken.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
En ow ja… er moet wel een andere voorbumper op. Want deze heeft een barst in een hoek (wou er sowieso een nieuwe omdat ik er 1 met mistlampen wil ) omdat hij een keer tegen de brievenbus gereden is.
Enige dat me wat tegenhoudt is het feit dat de D-riem mogelijk gedaan zou moeten worden om goed te zijn, het feit dat die octo ook wel zal beginnen lekken binnenkort en dan dat verbruik.
Maar die 2 eerste dingen hebben alle BX’en veronderstel ik.
Voor de rest bevalt het carbu-systeem me eigenlijk wel. Geen computer die roet in het eten kan gooien ofzo
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_8340.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Met al het werk wat jij al gedaan hebt is een distributieriem vervangen niet zoveel werk meer. Gewoon altijd hier iets vragen als je niet helemaal zeker van je zaak bent. Dashboard ombouwen stelt niet zoveel voor, als je even weet waar alle schroeven zitten. Volgens mij staat er op de site van Roel Tiemersma daar nog het een en ander over. En anders kan je het hier vragen he .
ik zou precies ni te neig twijfelen, 500 met keuring is verre van overdreven en je hebt hem mss voor 400.
D riem is echt zo’n ramp niet, subframe vervangen is veel veel meer werk.
vliegroest op het subframe is trouwens geen erg, behandel het wel want voor de keuring mag er niet aan gelast worden.
bx 1.9gti 16v , bx tzi 4x4
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_1325.jpg)
Totaal aantal Berichten: 43325
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
streetfighter schreef:ik zou precies ni te neig twijfelen, 500 met keuring is verre van overdreven en je hebt hem mss voor 400.
D riem is echt zo’n ramp niet, subframe vervangen is veel veel meer werk.
vliegroest op het subframe is trouwens geen erg, behandel het wel want voor de keuring mag er niet aan gelast worden.
Zou jij aub in normaal Nederlands willen schrijven en geen msn/vlaamse afkortingen willen gebruiken? Dank.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Volgens mij kun je elke BX voorbumper geschikt maken voor mistlampen want ze zijn erop voorbereid. Gewoon de juiste spijltjes eruit zagen of knippen en dan kun je er een speciaal bakje in klikken waar de mistlampen weer in passen. Fluitje van een cent, want het is zelfs mij gelukt.
Maar hij ziet er nog goed uit en met maar 91k is €400 inclusief keuring gewoon een koopje. Een echte Hollander zou het wel weten. Of er ABS op zit, kun je eenvoudig controleren. Meteen na de start moet een geel lampje rechtsboven in het dashboard gaan branden. Blijft het branden is er iets fout met het ABS, gaat het na een paar seconden uit is het goed. Helemaal geen lampje: geen ABS.
De Zilveren Schicht BX 16V 1991, gris perlé
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_2048.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Klopt van die bumper, dat stelt echt niets voor.
En of je wel of geen ABS hebt hoef je niet eens te testen, gewoon de motorkap open trekken en kijken of er een hoop extra hydraulische troep boven de versnellingsbak hangt. Dat is je ABS. Tevens ligt er dan onder de zitting van de bestuurdersstoel een extra ecu achtig geval, dat is de ABS computer.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_8340.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Inderdaad, en ik zou niet teveel op het lampje afgaan, want die zijn nog weleens gebypassed vanwege niet functionerende systemen .
Ik heb besloten, ik ga straks bellen dat ik de BX neem. Ik ga zondag of maandag nog even een proefrit op de snelweg doen en nog eens opnieuw bekijken (bijvoorbeeld die computer voor de ABS, de staat van het hemeltje enzo). Dan over de prijs praten en komt wel goed
Had in elk geval niet verwacht dat het zo snel ging gaan
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_1325.jpg)
Totaal aantal Berichten: 43325
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
neem je em nou, of neem je em nou pas na dat je hem opnieuw bekeken hebt?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_6688.gif)
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
beerpeet schreef:Over Weber vs. Solex met ik ‘t niet met Hilko eens. De Solexen vind ik sleutelvriendelijker, ze geven een gaver geluid en de Solex die ik nu op mijn RS heb zitten geeft ook duidelijk meer vermogen dan de Weber die er oorspronkelijk op zat, maar dat kan aan de mate van vervuiling en slijtage liggen, dat weet ik niet. En ik weet ‘t niet zeker, maar mij staat bij dat in ‘t geval van een 19 TRS automaat juist de Weber een dramacarburateur is, terwijl de Solex ‘t daarop redelijk doet. Maar dit is iets wat zomaar uit de krochten van mijn duistere geest opborrelt en zoals gezegd weet ik dat dus niet zeker.
Ik doelde meer op de slijtvastheid van de Weber. Solexen slijten vaak door op de gasklep-as, dat is bij mijn GT ook het euvel. Van Webers hoor je dat bijna nooit. BCCP zegt ook dat ze daarom Webers aanbieden als vervanger voor Solexen. En qua sleutelgebeuren maakt het niet zo denderend veel uit, alle stelmechanieken enzo zijn hetzelfde. Een dramacarbuaretur wordt vaak een drama door geen onderhoud of door slijtage…
waterman schreef:neem je em nou, of neem je em nou pas na dat je hem opnieuw bekeken hebt?
Ik neem hem, behalve als de rit op de snelweg zwaar zou tegenvallen (wat ik niet verwacht).
Gefeliciteerd! Mooie prijs en zo te zien mooie BX. Ondanks jouw niet al te beste ervaringen kan ik je verzekeren dat heel wat bixjes nog uiterst betrouwbaar zijn en vergeleken met andere auto’s ook nog weinig last van de roestduivel hebben.
De Zilveren Schicht BX 16V 1991, gris perlé