11 van de 13
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende > 

Citroëns gespot
Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 942

Gepost: 02 september 2005 01:28 PM
  [ # 151 ]

@Martijn. Ja in mijn visa. Het was in de buurt van alphen dus zou kunnen. Maar ik ben mezelf niet tegen gekomen op die site.
Misschien reed ik wel te hard voor een goede foto Razz
Leuk die foto van de Aca Smile
Kwam ook nog een eendje van m’n broer tegen die ondertussen verkocht is.

Profiel  

Gepost: 02 september 2005 02:04 PM
  [ # 152 ]

Ja, die zwarte eend (RP-78-RD?)zeker. En als je in Alphen op de plaat bent gezet kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat dat Okke was. Die woont daar…...

Als je nog weet wanneer het was dan kun je je auto hier terugvinden:

http://visavision.info/visaville.htm

Ik gok op deze: 

Profiel  

Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 942

Gepost: 02 september 2005 04:03 PM
  [ # 153 ]

Very Happy Mijn visje!

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 06 september 2005 12:09 AM
  [ # 154 ]

Hallo allemaal

Tijdens mijn vakantie in de Jura heb ik wat Citroëns gespot. Zij bijgaande linkjes. De Citroën reclames op de huismuren heb ik geschoten in St. Claude. Met dank aan mijn zoon Sven (9) die een van de schilderingen opmerkte!
Overigens kon ik, nadat ik was aangekomen op de camping, lekker genieten van de nodige fraaie voitures: mijn Nederlandse buurman had een heuse DS 23ie Pallas, mijn Franse overbuurvrouw had een 2CV Spéciale E. Een uitvoering die ik niet ken.

Zo’n uitzicht vanuit je tent is plezierig!

Off topic: een Peugeot 403 en een zeldzame Renault 17 Gordini. Het plaatsen waard. Tijdens het maken van deze foto’s regende het zo hard (tja Jura) dat ik niet meer foto’s durfde te maken uit angst om mijn camera te beschadigen.

groeten
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Gepost: 06 september 2005 02:32 AM
  [ # 155 ]

Leuke foto’s Patrick!

Lekte het dak van de DS van je camping buurman? Wink

Ik heb vandaag nog wat 2cv’s gespot waaronder een AU bestel en een taxi eend. Verder een prak CXen een AMI6, Acadiane en een HY.

Foto’s in de diverse albums…

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 06 september 2005 05:20 PM
  [ # 156 ]
CitroenAZU schreef:

Leuke foto’s Patrick!

Lekte het dak van de DS van je camping buurman? Wink

hehehehe.
terecht was de buurman erg zuinig op zijn DS en beschermde zo het dashboard en de fraaie bekleding! Dat hoef ik niet te doen met mijn auto’s, vol van gebruiksporen (krasjes, deuken, steenslag ed.)

Ik zal je foto’s weer es lekker doorbladeren Martijn.

Groeten
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Gepost: 12 september 2005 12:45 AM
  [ # 157 ]

Weer in de 2cv, BX, Berlingo, TA, CX en besteleenden albums foto’s toegevoegd:

http://62.95.94.132/gallery/Spotted-Citroens

Profiel  

Gepost: 19 september 2005 11:11 PM
  [ # 158 ]

Weer een prak foto’s toegevoegd van CX, DS, XM, 2cv, C15, Mehari en Acadiane.

Profiel  

Gepost: 12 oktober 2005 08:42 PM
  [ # 159 ]

Weer foto’s toegevoegd in de mappen:

2cv/AMI/Acadiane/AZU/BX/DS/CX/XM/C15/Jumpy/Visa/LNA/C2/Xantia

zie:

Profiel  

Gepost: 14 oktober 2005 03:57 AM
  [ # 160 ]

Vandaag reed ik weer es langs de TU in Delft. Wat een berg Citroëns staan daar altijd zeg. Op één parkeerterrein stonden wel 6 XM’s bij elkaar!!! verder een boel BX’en, een DS, 2cv’s en Ax’en. Ook een hoop ander oud en vreemd spul als een Vauxhall Viva, Kevers, Cadillacs, Unimog, Chevy’s, 2002, Volvo’s etc. etc. Geinig wel…

Profiel  

Gepost: 14 oktober 2005 09:05 PM
  [ # 161 ]

In principe zijn het auto’s die ik toevallig onderweg tegenkom.
Maar soms ben ik te laat hoor…zoals net nog, een witte Traction Avant Familiale… Foto te bewogen om iets mee te kunnen Sad
Maar zoals bij de TU daar ben ik even langs gereden toen ik in Delft was omdat daar altijd wel leuk spul staat… Wink

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 14 oktober 2005 09:08 PM
  [ # 162 ]
CitroenAZU schreef:

Vandaag reed ik weer es langs de TU in Delft. Wat een berg Citroëns staan daar altijd zeg. Op één parkeerterrein stonden wel 6 XM’s bij elkaar!!! verder een boel BX’en, een DS, 2cv’s en Ax’en. Ook een hoop ander oud en vreemd spul als een Vauxhall Viva, Kevers, Cadillacs, Unimog, Chevy’s, 2002, Volvo’s etc. etc. Geinig wel…

Nog een mooie donkerblauwe Xsara Coupe gezien? Laughing
Ik stond daar vandaag ook geparkeerd, in een rijtje met twee xantia’s en een xm break Smile

Xsara_Coupe

Profiel  

Gepost: 14 oktober 2005 09:35 PM
  [ # 163 ]
Xsara_Coupe schreef:

Nog een mooie donkerblauwe Xsara Coupe gezien? Laughing
Ik stond daar vandaag ook geparkeerd, in een rijtje met twee xantia’s en een xm break Smile

Xsara_Coupe

Nee, helaas….mijn vandaag is inmiddels gisteren Wink

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 14 oktober 2005 09:36 PM
  [ # 164 ]

Toen stond ie dr ook Cool

Xsara_Coupe

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 14 oktober 2005 10:13 PM
  [ # 165 ]
hogervp schreef:

(...) mijn Franse overbuurvrouw had een 2CV Spéciale E. Een uitvoering die ik niet ken. (...)

Das een moderne Eend met centrifugaalkoppeling, heb ik gister geleerd.

engbokho schreef:

Hallo,

De motor is niet zo zeer het probleem als wel de versnellingsbak.
Op de motoren kunnen zowel het gewone als het centrifugaal vliegwiel.
De versnellingsbakken van 12 en vroege 18 pktjes hebben een (zeer)korte prise as (uitsluitend voor gewone koppeling) of een veel langere as(voor centrifugaal koppeling)met schroefdraad om de centrifugaaltrommel op vast te zetten (is trouwens rechts draad!)
Deze as ziet er hetzelfde uit als bij een “moderne” 2cv. Oftwel alle “moderne” 2cv’s zijn geschikt om een centrifugaal koppeling in te monteren.
Ergens in de jaren 80 was het zelfs weer een tijdje leverbaar op de 2cv in Frankrijk en Belgie, de auto heette dan 2cv6 special E.

gr

eng bo

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

11 van de 13
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook