Ik heb bijna afscheid genomen van m’n oude Xsara 1.4 bj 98. na 60.000 probleemloze kilometers. Nu 161.000.
Nu heb ik Xsara Difference II 1.6 van sept 2003 met bijna 90.000 km.gekocht.
In de rechter mistlamp zit condens.
Het leuke van de gebruiksaanwijzing is ,dat het verwisselen van alle lampen staat omschreven behalve van de mistlichten (raadpleeg de dealer)
Weet iemand misschien hoe ik deze open moet maken zodat ik deze kan drogen voordat er roestvorming ontstaat.
Foutje moet zijn Xsara Berline 1.5I 16V IF.
Ik had voor een prijs indicatie op de ANWB site gekeken maar van het bj. 2003 stond er geen Berline bij.
Ondanks dit een genot om in te rijden, zeker de cruise control op de langere afstand.
Twee keer eerder met een Xsara 1.4 naar Oostenrijk gereden ,dan moest je voor een klim het gaspedaal bijna door de bodem drukken om een goede aanloop te nemen, zodat je met een redelijke snelheid boven kwam.
Nu met cruise control voel je hem gewoon in je rug drukken tijdens het klimmen . Geweldig.
Ondanks de aankoop een week voor de vakantie zonder garantie en APK, zonder problemen de vakantie doorgekomen. 3500 kilometer.
Ik heb alleen 4 nieuwe banden en de achterremmen (schijven en blokken) er op gezet .Stond op winterbanden.