radio c5 break 2.2HDI 2005
dabeatisflo
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 414
Geregistreerd: 24-02-2006

Gepost: 17 juli 2010 03:21 PM

hallo,

ik zou graag mijn parrot 3100 inbouwen in mijn c5. blijkbaar heb ik een extra kabelset nodig…

nu hebben ze mij verteld dat het nooit met een kabel gebeurt maar dat er geknipt en gesoldeerd wordt.
Om eerlijk te zijn ben ik niet voor knippen en solderen… dat lijkt me minder proper.. tenzij het voor de experts onder jullie de meest eenvoudige en efficiente manier zou zijn…

uiteraard zou ik graag hebben dat mijn boodrcomputer blijft werken naar behoren..

weet iemand hier meer van over de draden en kleuren enz..?

BX 1.6i ‘93 verkocht
XM 2.1 ‘91 verkocht
BMW 525 2.5D ‘00 verkocht
C5 2.2HDI FAP AUT ‘05 verkocht
Berlingo 1.6 HDI 75pk gekocht
BMW 525 2.5DA ‘06 gekocht

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5008
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 17 juli 2010 06:32 PM
  [ # 1 ]

Wie is dat die wil knippen en solderen en wat wil hij knippen en solderen?

Profiel  
 
dabeatisflo
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 414
Geregistreerd: 24-02-2006

Gepost: 22 juli 2010 12:10 PM
  [ # 2 ]

de auto-electrozaak zegt dat ze al jaren parrot installeren met knippen en solderen. ik ben er niet voor.

BX 1.6i ‘93 verkocht
XM 2.1 ‘91 verkocht
BMW 525 2.5D ‘00 verkocht
C5 2.2HDI FAP AUT ‘05 verkocht
Berlingo 1.6 HDI 75pk gekocht
BMW 525 2.5DA ‘06 gekocht

Profiel  
 
dabeatisflo
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 414
Geregistreerd: 24-02-2006

Gepost: 28 juli 2010 11:51 AM
  [ # 3 ]

niemand info over de kabels?

BX 1.6i ‘93 verkocht
XM 2.1 ‘91 verkocht
BMW 525 2.5D ‘00 verkocht
C5 2.2HDI FAP AUT ‘05 verkocht
Berlingo 1.6 HDI 75pk gekocht
BMW 525 2.5DA ‘06 gekocht

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 28 juli 2010 10:32 PM
  [ # 4 ]

Bij mij is er een 12V bij de zekeringkast vandaan gehaald en die voedt mn parrot, naast een geschakelde 12V vanuit het contactslot. Niks geen verloopjes en wakker wordende parrots als je de auto van de vergrendeling haald….

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5008
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 04 augustus 2010 05:40 PM
  [ # 5 ]
dabeatisflo schreef:

de auto-electrozaak zegt dat ze al jaren parrot installeren met knippen en solderen. ik ben er niet voor.

Dé reden dat ik huiverig ben om bij mijn werkgever aan te kloppen voor een carkit (mijn CK7 is namelijk nogal kapot en praat prima met mijn eigen telefoons maar de samenwerking met de Nokia van de baas is op zijn best matig te noemen).

Profiel  
 
dabeatisflo
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 414
Geregistreerd: 24-02-2006

Gepost: 06 september 2010 06:31 PM
  [ # 6 ]
Willem schreef:

Bij mij is er een 12V bij de zekeringkast vandaan gehaald en die voedt mn parrot, naast een geschakelde 12V vanuit het contactslot. Niks geen verloopjes en wakker wordende parrots als je de auto van de vergrendeling haald….

wel dat heb ik ook moeten doen. op de blauwe kabel van de stekker aan de zekeringskast. jammer, want bij de radio zit geen enkele draad die schakelt met het contactslot.
maar alles werkt goed nu Smile

BX 1.6i ‘93 verkocht
XM 2.1 ‘91 verkocht
BMW 525 2.5D ‘00 verkocht
C5 2.2HDI FAP AUT ‘05 verkocht
Berlingo 1.6 HDI 75pk gekocht
BMW 525 2.5DA ‘06 gekocht

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook