zweten aansluitingen op HD pomp en rem servo
Hydro-pneumatique
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 125

Gepost: 17 juli 2010 05:50 PM

Een aantal aansluitingen (de dunne leidingen) op de HD pomp en remservo “zweten” een klein beetje. Niet op wakker van te liggen, maar het wordt al snel een smeerboel als je er niets aan doet. Ik heb de nippels proberen na te trekken, maar die zitten goed vast. Zit er in de aansluitingen pakkingen o.i.d (0-ringen of wat dan ook) Ik ben bang dat als ik ze los draai om te kijken, ik ze dus niet meer dicht krijg.

Ik hoor het graag.

Groeten uit de Wormer

Xantia 2.0 16V. Vert Vega. Orga 8192. Dorpelstrips. Chyparse bollen. KPH. Frisse Airco. Kofferbakspoiler. H.I.D. Xenon. Gepoedercoate Venise-2 velgen . Hoedenplank met rolgordijn. We gaan er weer wat van maken. lovecitro

Profiel  

wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3194

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 17 juli 2010 05:59 PM
  [ # 1 ]

Onder al die “knoppen ” zitten inderdaad o-ringen

in twee verschillende maten als ik het mij nog goed herinner .

Makkelijk te vervangen als je de pomp even uitbouwt .

De as heeft zijdelingse speling , maar dat is normaal ,dus kan geen kwaad .

Walter

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  

Hydro-pneumatique
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 125

Gepost: 17 juli 2010 06:42 PM
  [ # 2 ]

Beste Walter.

OK bedankt voor je antwoord. Ik dacht al dat het zoiets moest zijn, maar kon hier niets over in mijn haynes manual vinden. Ik zal ff een handje vol van dat spul bij de dealer halen. Moeten ze vast wel hebben.

Groeten uit de Wormer en nog een fijn weekend.

Xantia 2.0 16V. Vert Vega. Orga 8192. Dorpelstrips. Chyparse bollen. KPH. Frisse Airco. Kofferbakspoiler. H.I.D. Xenon. Gepoedercoate Venise-2 velgen . Hoedenplank met rolgordijn. We gaan er weer wat van maken. lovecitro

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook