Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
BunnY schreef:Omdat daar ook aan gelast moet worden
Waarom duw je die dan niet meteen ook de pers in?
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Omdat daar nog wat spul uit moet En die staat niet in de weg, dus die ga ik in September op mijn gemak demonteren en daarna de pers in duwen
Totaal aantal Berichten: 27937
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
BunnY schreef:Morgen voormiddag wordt de BX opgehaald door een sloperij. Auto gaat rechtsreeks de pers in achteraf. Dus ben blij dat de interessante onderdelen eruit zijn
Gaat die zwarte BX naar de sloop?
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Dat vroeg ik me ook af, kennelijk hebben we wat gemist.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 6168
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Daar ging het de afgelopen 30 pagina’s al wel zo’n beetje over hoor…
Totaal aantal Berichten: 27937
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Er liep ook nog een topic waar het plaatwerk werd aangeboden, vandaar de verwarring…
Jep… De Zwarte gaat naar de sloop. Is wat sneller gegaan dan gepland en dat aangeboden topic mag dus ook toe.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
naar de sloop….?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Jep… Vanmorgend zijn ze hem komen halen…
Ik was al blij dat ik er niet bij was… had mezelf nog in staat gezien om alles af te blazen :-\
En toen was hij, na een hoop tegenspartelen, weg :’( :’(
Doet toch pijn hoor :’( :’(
Totaal aantal Berichten: 6168
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Nou ben je toch weer te snel geweest… Je laat een hoop mooie onderdelen zitten zo. Maar goed. Op naar de volgende. Enne, sterkte. Ik weet hoe het voelt
Ik heb de skirts, bumperlip, mistlampen en alles dat volgens mij niet alledaags was er af gehaald.
En te snel, denk het niet. Stond het ding er nog veel langer dan had ik 100% kans de politie op mijn dak gehad. Bepaalde buurtbewoners hadden er écht wel genoeg van.
De keuze was gemaakt toen die grijze nog op het toneel stond, en ik had de platen toen nodig om de grijze een maandje buiten te kunnen laten staan.
Totaal aantal Berichten: 2198
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Jammer dat de BX weg is, maargoed tijd voor een nieuw hoofdstuk. Wat betreft roestende BX’en, het kan zijn dat ik erg geluk heb gehad, maar alle BX’en die ik tot nu toe gekocht heb (op een gare 16 mk2 na ) waren (relatief) in goede staat en ik heb echt geen hoofdprijs betaald. Dus ik zou maar lekker rondkijken tot er weer iets leuks op je pad komt.
Dat ben ik van plan En omdat ik geen auto nodig heb kan ik rustig rond kijken.
Heb ook wel gemerkt dat de auto’s in de zomer precies een pak duurder zijn, dus het lijkt me geen slecht idee om tot september/oktober te wachten (merk ik aan de prijs van de eendjes, geen enkele eend onder de 1000,- euro meer).
En moet, met het schaamrood op de wangen, wel toegeven dat ik ook naar andere auto’s ben aan het loeren/kijken.
Onder de skirts kwam trouwens ook nog een hele hoop roest tevoorschijn. Hoe meer ik afbrak hoe zekerder ik was dat ik de goede keuze gemaakt heb, toch een kleine troost
En voor de rest hou ik het te koop deel op dit forum goed in de gaten. Lijkt me wel fijn om een auto van een liefhebber te kopen
Zo… weer wat nieuw. Ik heb uiteindelijk ene auto van een liefhebber gekocht… echter geen Citroën liefhebber.
Het is na wat wikken en wegen uiteindelijk een Volvo geworden. Voor jullie panikeren dat ik de meest saaie auto ooit heb gekocht. Het is wel een Volvo 480. Ben er gisteren naar gaan kijken en heb hem maar meegenomen.
Hoe bevalt hij (zal hem even vergelijken met de BX). Veert bijlange na niet zo goed, maar is voor de rest wel strak. Veel vermogen, strak sturen, speciale looks (had de BX ook écht wel) maar -hopelijk- wel de Zweedse bouwkwaliteit.
Het is tenminste ook wel een zwarte én automaat. Dat er ooit nog een Citroën komt, waarschijnlijk wel, maar niet meteen dus. In elk geval nog eens hartelijk dank voor de morele steun én hulp en wie weet tot binnen een aantal jaar
@Mods: voor mijn part mag dit topic dus op slot
Voordat we mogen genieten van de schrikverhalen over roest en falende elektronica van een ovlov 480 inderdaad een slot!