k, even een vlugge vraag, op de kalender staat heel mooi aangekondigd dat op 18 september een meeting van het forum plaats heeft. Is hier al wat meer over bekend? Locatie, tijden, plannen?
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela
wow.. 44 keer bekeken en geen krimp van iemand niet.. uhm.. mis ik ergens iets, stel ik gewon een volstrekt domme vraag of.. is er gewoon geen antwoord dat de moeite is om in te typen :S
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gezien de datum zal het wel de herfstmeeting zijn, die nog in de zomer valt.
Totaal aantal Berichten: 6319
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Nadere informatie volgt zodra alle details definitief bekend zijn.
ghehe, heel mooi ik wacht vol verwachting af, en met mij vast nog een hoop anderen… de datum staat in ieder geval al vrij gepland
zo jij bent gretig. Why?
Ik ben niet de beste, maar wel arrogant
CX22trs (4x) ; CX24IE ; CX25GTI prestige; BX 19GTI (2x); 2cv 1960 ; VW Buggy ; AX (2x) ; Renault 4
War is peace, freedom is slavery, ignorance is strength.
Why? Why not?
zoveel enthousiasme verdiend een meet. Lol is nog zooooover weg.
Ik ben niet de beste, maar wel arrogant
CX22trs (4x) ; CX24IE ; CX25GTI prestige; BX 19GTI (2x); 2cv 1960 ; VW Buggy ; AX (2x) ; Renault 4
War is peace, freedom is slavery, ignorance is strength.
ver weg? lol, nog geen twee maanden… ik vind 2 maanden maar een korte periode….
Haha, voor velen nog mijlen ver weg Helaas zal ik er niet zijn. Met de SM naar Goodwood. http://www.goodwood.co.uk/revival/welcome.aspx Zal kicken zijn. De auto is dan als het goed is helemaal af.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
samuel schreef:zoveel enthousiasme verdiend een meet. Lol is nog zooooover weg.
Gaat sneller dan je denkt, en een forum meeting is toch echt iets waar je bij moet zijn
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 432
- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
September is volgende maand inmiddels al nu.
Das niet verweg meer! Tegen die tijd ben ik 18 en als het goed is zelfs al bezig met mijn rijbewijs:D
Pff Nja, ik ga voor die tijd een betere en dit keer ECHTE videocamera kopen
er komt dus nu voor het eerst een hogere kwaliteits film!
Voor degene die zich in mijn films interesseren :
———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
———————————————————————————————————-
Totaal aantal Berichten: 102
- ID/DS DS20 Pallas
- 2CV kitcar
Als er dan ook nog een inspectie van het inwendige chassis kan plaatsvinden, dan ben ik zeker van de partij. Mijn vorige snoek was al te ver heen voor een dinitrolbehandeling, maar de staat van de huidige wil ik toch wel graag weten.
Ooit, ooit, ooit zal ik het snappen. Ik heb al kennis genomen van de hydrauliek. Niet dat ik dat dan ook snap.
Totaal aantal Berichten: 6319
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
De datum is wegens een aantal omstandigheden gewijzigd in 9 Oktober 2010. Zie onderstaand topic voor verdere details, dit topic gaat op slot.