Vandaag zijn Renz, Sohail en ikke een dagje naar Lille geweest. Gezellig in mijn BX GTi er naartoe gecruised (uiteraard met inachtneming van de maximum snelheid in Belgie ) en een dagje daar rondgehangen.
Leuke stad! veel winkels, mooie gebouwen… Daarna naar de Norauto, waar we nog wat dingen hebben ingeslagen.
Aangezien ik de enige forummer was die nog nooit in Renz z’n Xantia HDi had gereden, hebben we dat ook maar eens rechtgezet. Rijdt lekker! Maar biedt niet zo’n spektakel als mijn GTi.
Voor wat hoort wat, dus Renz ook nog even achter het stuur van mijn GTi gezet. Hij zal zelf wel vertellen wat ie daarvan vond
Goed, wat foto’s:
De eerste foto’s zijn in Lille genomen, wat willekeurige mooie gebouwen enzo:
Wat foto’s op het station, met een Eurostar… 15.000 pk!
Dan de écht interessante dingen:
Een BX 15 TGE, in Nederland nooit geleverd:
En een Duitse BX 16 valve mk.1… beetje verweerd, foute voorstoelen, kapotte bumper, en waar is de uitlaat?
Tot slot wat foto’s van de eigenlijk minimeeting bij mij voor de deur, eerst zonder licht:
Dan een lichtshow:
En tot slot een zelfportret van de auto’s plus eigenaars:
Het was een geslaagd dagje uit, dat werd afgesloten met een etentje in Breda. Binnenkort weer!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ce tres bien
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Tja….ik had wel de kans toen de eigenaar nog in afg…..het buitenland zat..
Sjit, Bram zou iemand laten komen om de teller terug te zetten en de spatborden weer terug te kloppen…spatborden heeft ie laten doen…
teller vergeten…bij de witte ook al…
Je hebt er ook niks aan
Was inderdaad een geslaagde dag
Heb weer een hoop leuke spulletje gekocht bij Norauto, deze tent is echt een paradijs voor de hobby sleutelaar
Wat een comfort en fijne stoelen zeg in die BX, ik zou bijna gaan twijvelen, een BX Turbo-D met Airco, lijkt me wel wat
Volgens mij ben ik niet de enige
En dan hebben we nog de mensen die zo kijken , als ze loeihard door een oude BX worden ingehaald
hehe al die vreemdgangers (saxo, xantia….) willen toch allemaal weer in de BX he
Vooral die ene Saxo rijder uit Noord-Holland
Vooral die ene Saxo rijder uit Noord-Holland
En die ene zoon daarvan
euhh, ik heb er ook nog nooit in gereden, ben ik nu geen forummer
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Jawel hoor, ik heb er n.l. ook nog nooit in gereden, allen in gezeten (begrijpelijk dat ik niet mocht rijden ).
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
renz????
Mag ik ook is rijden
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
RENZ!
Ik mocht ooK!
En dan zou jij in de eend rijden..
HEb er niet eens in kunnen zitten
Tom Duckpower schreef:RENZ!
Ik mocht ooK!
En dan zou jij in de eend rijden..HEB er niet eens in kunnen zitten
Was jij toen niet net je vriendin net aan het wegbrengen, tijdens de laatste meeting ?
Tsja….ben toch blij dat er steeds meer mensen een grote waardering krijgen voor de BX….of dat nu een GTI is of een Tzd-Turbo
Inderdaad, het enige waarvoor ik deze Saxo zou wegdoen IS, als ik nog eens een Tzd-turbo MET werkende Airco zou tegenkomen…..wat ik al zo vaak heb gezegd.
Die zou dan ook nog een redelijke km.st. moeten hebben (2 a 2,5 ton) EN droog moeten zijn van onder.
Maar daar ben ik al 2 jaar naar op zoek
Ontopic : Mooie foto’s Harm….en de 2 Traxion modellen staan op de schoorsteen, waar al een mini eiffeltoren stond die ik ooit jaren geleden had meegenomen uit Parijs.
Bram schreef:Tom Duckpower schreef:RENZ!
Ik mocht ooK!
En dan zou jij in de eend rijden..HEB er niet eens in kunnen zitten
Was jij toen niet net je vriendin net aan het wegbrengen, tijdens de laatste meeting ?
idd ja…
renz zei dat ik mocht lenen, maar dan zou ik m ook vol moeten gooien..en daar had ik geen zin in. Boets waren ook voor eigen rekening
ik heb 001!!!
zo, ik ben eerst
is dat ook geregeld..
mooi..!
moet ik tegen die tijd mn eend afhebben, mag je daar ook eens in zitten