Hallo forum leden
In mijn eerdere topic (condens mistlampen) had ik mijn nieuwe aankoop veranderd van Xsara Difference II 1.6i in Berline 1.6i.
De reden was dat ik hem heb gekocht als Difference maar toen ik later op de kentenpapieren keek stond er Berline.
Dit staat ook op de site van de RDW.
Ik ben dus gaan surfen op het net naar div. sites waar Xara’s te koop worden aangeboden.
Degene die ik tegenkwam als Difference staan bij de RDw allemaal geregistreerd als Berline.
Wat is hier de reden van of wat is het verschil.
Het is een perfecte auto en rijdt geweldig.
Ronjo
Totaal aantal Berichten: 11739
- Xantia TD SX
Dat is nog eens een makkelijke: “Difference” is een uitrustingsniveau. “Berline” is een koetswerkvariant. Dat laatste vindt de RDW wél leuk om te weten, het eerste niet. Dus er mag gerust Difference in je topics staan
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Klopt
Je heb zowel een coupé, berline als break in Difference uitvoering.
Difference is een actie model gebaseerd op de VTR (coupé) of Ligne Prestige (berline / break) met wat extra luxe.
O.a. zijn cruise control en automatisch airco onderdeel van dit actie pakket
Als je een later Xsara model heb (met de extra mistlampen in de voorbumper) heb je zelfs een Difference II.
Bedankt, duidelijk en weer wat wijzer.
Ronjo
Zijn er toevallig nog forumleden die stalen velgen hebben liggen en er niets mee doen?
Neem ze graag over.
Aangezien mijn Xsara bij aankoop op winterbanden stond zoek ik nog vier 15 inch velgen voor de winter/zomer banden.
Ronjo
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dezelfde kleur als mijn coupé, in dezelfde uitvoernig
Deze kleur is naar mijn weten alleen op de laatste types van de Xsara geleverd, met de mistlichten los in de bumper.
Als je er op de weg op gaat letten zal je deze kleur bijna nooit zien, ik heb ze tot nu toe alleen in berline en break gezien. Ik ben nog geen andere coupé in deze kleur tegen gekomen
Leuke auto, veel plezier ermee
De auto is van september 2003
De kleurkode is EYT
Naam kleur is: Gris Orageux
Nog een vraagje over de ET waarde is die 18 of 24.