sinds een week of twee heb ik mijn axje omgeruild voor deze.
Bouwjaar 2000 met 75000 Km.
Citroen C4 cactus 1.2 e-THP shine.
Omgeruild???
Was het een AX 3.0 RE V6 Pallas deluxe ofzo?
Best mooi, niet te opgemaakt.
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003
- ID/DS D-Super
vette bak !! gaat ie een beetje hard?
een VTS die langzaam is hehe
mooie auto, die uitlaatjes ook
zoals een vriend van mij op het AW forum al zei…
Go in style, not overdone
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Omgeruild???
Was het een AX 3.0 RE V6 Pallas deluxe ofzo?
eerder een ax gt 1.4 deluxe ofzo
maar mits je voldoende geld (5200 €) bijpast lukt elke ruil
en of hij snel is!!
ik heb vandaag even op de snelweg een inhaalmaneuvertje gedaan en zat al snel aan de 190 en hij had er nog flink zin in maar 30 seconden later reed ik weer netjes 120 op het tweede rijvak kwestie van mijn rijbewijs nog een beetje te kunnen houden.
Citroen C4 cactus 1.2 e-THP shine.
Mwa ik vind die achterbumper best kunnen hoor…anders krijg je zo’n standaard getunede saxo waar er al genoeg van zijn…nioet dat die niet mooi zijn maar ergens moet het gewoon ophouden he…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Go in style NOT overdone…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Dan vergeet je dat je na die diffuser’s ook andere skirts en daarna dus een andere voorbumper of lipje nodig hebt…en dan passen de velgen er weer niet bij…en is het dak kaal dus moet er een spoiler op
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
3 dingen met bumpers,
1) de meeste uitbouwbumpers voor achteraan worden niet smaller naar onderen toe wat ik estetisch gezien niet geslaagd vind.
2) bovendien wil ik hem zo herkenbaar mogelijk houden, ik heb geen supersonische bumper nodig om te laten zien dat mijn wagen snel is. hij is het gewoon .
3) uitbouwbumpers en in het bijzonder de extreme pimpy gevallen pakken erg veel wind. minder prestaties en meer verbruik zijn het gevolg.
Citroen C4 cactus 1.2 e-THP shine.