1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

Tweede MiniMeeting Breda + Bezoek aan Lille
Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 16 oktober 2005 01:31 AM

Vandaag zijn Renz, Sohail en ikke een dagje naar Lille geweest. Gezellig in mijn BX GTi er naartoe gecruised (uiteraard met inachtneming van de maximum snelheid in Belgie   Rolling Eyes ) en een dagje daar rondgehangen.

Leuke stad! veel winkels, mooie gebouwen… Daarna naar de Norauto, waar we nog wat dingen hebben ingeslagen.
Aangezien ik de enige forummer was die nog nooit in Renz z’n Xantia HDi had gereden, hebben we dat ook maar eens rechtgezet. Rijdt lekker! Maar biedt niet zo’n spektakel als mijn GTi.
Voor wat hoort wat, dus Renz ook nog even achter het stuur van mijn GTi gezet. Hij zal zelf wel vertellen wat ie daarvan vond Cool

Goed, wat foto’s:
De eerste foto’s zijn in Lille genomen, wat willekeurige mooie gebouwen enzo:

Wat foto’s op het station, met een Eurostar… 15.000 pk!

Dan de écht interessante dingen:
Een BX 15 TGE, in Nederland nooit geleverd:

En een Duitse BX 16 valve mk.1… beetje verweerd, foute voorstoelen, kapotte bumper, en waar is de uitlaat?

Tot slot wat foto’s van de eigenlijk minimeeting bij mij voor de deur, eerst zonder licht:

Dan een lichtshow:

En tot slot een zelfportret van de auto’s plus eigenaars:

Het was een geslaagd dagje uit, dat werd afgesloten met een etentje in Breda. Binnenkort weer!

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 16 oktober 2005 01:36 AM
  [ # 1 ]

ce tres bien Cool

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 16 oktober 2005 02:56 AM
  [ # 2 ]

Tja….ik had wel de kans toen de eigenaar nog in afg…..het buitenland zat..

Very Happy

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 16 oktober 2005 02:59 AM
  [ # 3 ]

Sjit,  Bram zou iemand laten komen om de teller terug te zetten en de spatborden weer terug te kloppen…spatborden heeft ie laten doen…

teller vergeten…bij de witte ook al… Crying or Very sad

Je hebt er ook niks aan Confused

Wink

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 16 oktober 2005 03:05 AM
  [ # 4 ]

Was inderdaad een geslaagde dag Razz

Heb weer een hoop leuke spulletje gekocht bij Norauto, deze tent is echt een paradijs voor de hobby sleutelaar Cool

Wat een comfort en fijne stoelen zeg in die BX, ik zou bijna gaan twijvelen, een BX Turbo-D met Airco, lijkt me wel wat Confused
Volgens mij ben ik niet de enige Laughing

En dan hebben we nog de mensen die zo kijken Shocked, als ze loeihard door een oude BX worden ingehaald Laughing

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 16 oktober 2005 03:35 AM
  [ # 5 ]

hehe al die vreemdgangers (saxo, xantia….) willen toch allemaal weer in de BX he Cool

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 16 oktober 2005 03:39 AM
  [ # 6 ]

Vooral die ene Saxo rijder uit Noord-Holland Wink

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten

Gepost: 16 oktober 2005 03:41 AM
  [ # 7 ]

Vooral die ene Saxo rijder uit Noord-Holland

En die ene zoon daarvan Wink

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 16 oktober 2005 04:21 AM
  [ # 8 ]

euhh, ik heb er ook nog nooit in gereden, ben ik nu geen forummer Shocked  Rolling Eyes  Laughing

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 16 oktober 2005 04:51 AM
  [ # 9 ]

Jawel hoor, ik heb er n.l. ook nog nooit in gereden, allen in gezeten (begrijpelijk dat ik niet mocht rijden Wink ).

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 16 oktober 2005 12:21 PM
  [ # 10 ]

renz????

Mag ik ook is rijden Cool  Rolling Eyes

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 16 oktober 2005 01:50 PM
  [ # 11 ]

RENZ!
Ik mocht ooK!
En dan zou jij in de eend rijden..Razz

HEb er niet eens in kunnen zitten Sad

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 16 oktober 2005 05:12 PM
  [ # 12 ]
Tom Duckpower schreef:

RENZ!
Ik mocht ooK!

HEB er niet eens in kunnen zitten Sad

Was jij toen niet net je vriendin net aan het wegbrengen, tijdens de laatste meeting ? Wink

Tsja….ben toch blij dat er steeds meer mensen een grote waardering krijgen voor de BX….of dat nu een GTI is of een Tzd-Turbo Cool

Inderdaad, het enige waarvoor ik deze Saxo zou wegdoen IS, als ik nog eens een Tzd-turbo MET werkende Airco zou tegenkomen…..wat ik al zo vaak heb gezegd.
Die zou dan ook nog een redelijke km.st. moeten hebben (2 a 2,5 ton) EN droog moeten zijn van onder.
Maar daar ben ik al 2 jaar naar op zoek Crying or Very sad

Ontopic : Mooie foto’s Harm….en de 2 Traxion modellen staan op de schoorsteen, waar al een mini eiffeltoren stond die ik ooit jaren geleden had meegenomen uit Parijs. Wink

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten

Gepost: 16 oktober 2005 06:34 PM
  [ # 13 ]
Bram schreef:
Tom Duckpower schreef:

RENZ!
Ik mocht ooK!

HEB er niet eens in kunnen zitten Sad

Was jij toen niet net je vriendin net aan het wegbrengen, tijdens de laatste meeting ? Wink

idd ja…
renz zei dat ik mocht lenen, maar dan zou ik m ook vol moeten gooien..en daar had ik geen zin in. Boets waren ook voor eigen rekening Rolling Eyes

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten

Gepost: 16 oktober 2005 08:33 PM
  [ # 14 ]

ik heb 001!!!

zo, ik ben eerst Wink

is dat ook geregeld..

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten

Gepost: 16 oktober 2005 08:39 PM
  [ # 15 ]

mooi..!

moet ik tegen die tijd mn eend afhebben, mag je daar ook eens in zitten Wink

Profiel  

1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook