Hallo allen,
Ik ben nieuw op dit forum. Gister heb ik een Xsara gekocht die over ongeveer 1 week afgeleverd zal gaan worden door de dealer.
Het is een 5-deurs Xsara Berline 1.4I Comfort van september 2002.
Heeft slechts 45000 km. gelopen en heeft pas 1 eigenaar gehad die hem bij dezelfde merkdealer (Rovam, Amersfoort) heeft gekocht en weer heeft een ingeruild. Het onderhoudsboekje was compleet en de auto heeft alle beurten bij Rovam gehad.
Deze week heb ik nog even contact met de dealer of de exacte datum waarop ik de auto kan ophalen. Heeft iemand nog tips waar ik op moet letten als ik de auto ga halen? De auto krijgt bij aflevering nog een beurt en apk.
alvast bedankt.
Xsara Berline // 1.4i Comfort // bj. 2002 // 45525 km.
Totaal aantal Berichten: 33
- Xsara Berline 1.6 16v LPG G3
Gefeliciteerd met je aankoop dat je der lang en veel plezier van mag hebben
Waar op te letten? geen idee eigenlijk, een dealer onderhouden, weinig gereden auto zal natuurlijk minder problemen hebben dan een auto die door de bestuurder zelf is onderhouden.
Hou goed je ogen en oren open en let op de kleine dingetjes, het voordeel van een beurt met apk is natuurlijk dat de belangrijkste punten (meestal) gewoon goed zijn.
Nu nog een week lang volhouden om te wachten ik moest 4 dagen wachten en werd iedere minuut ongeduldiger.
Groetjes,
3p
Je hebt toch wel een proefrit gemaakt hoop ik?
ZX 1.4 break ‘95
Uiteraard, stukje 50, 80 en snelweg. Ook op een parkeerplaats wat rondjes en remproefjes. Gelet op geluidjes, piepjes en kraakjes. Daarnaast visueel een check gedaan.
Werkelijk niets onregelmatigs kunnen ontdekken. Maar misschien vergeet ik iets. Wilde iig. vragen om de airco goed te laten reinigen en in de kofferbak zitten twee lege vakken links en rechts. Volgens mij van een ehbo kit oid. Wel aardig om die terug te laten plaatsen.
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Welkom hierzo!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 134
- C4 (2004-heden) Coupé 1.6 16v VTR+
Welkom hier, en gefeliciteerd met je aankoop.
Ben benieuwd naar foto’s
Heb je ook goed gekeken naar het profiel op de banden? Daarnaast zou ik zeggen over die ehbo-set, maak je daar niet te druk over. Momenteel bij de ANWB een aanbieding van een ehbo-set, gevarendriehoek en een veiligheid vestje voor €10,- Simpel info dingetje die gevarendriehoek alleen is al 7.95. (let wel op dat zijn leden prijzen de set kost 15 euro voor niet-leden)
Groeten !
*edit* http://www.anwb.nl/webwinkel/aanbiedingen,/koopjes/koopjes-reis-en-cadeauartikelen/veilig-onderweg-pakket-3-in-1.html dat is dus dat pakket
Na 4 jaar Xsara is er nu een C4
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/225103/
Beide, dank voor het welkom en de tips.
Wanneer ik de auto heb zal ik zeker foto’s plaatsen.
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Gefeliciteerd met je Xsara! Ben benieuwd naar de foto’s..
Totaal aantal Berichten: 33
- Xsara Berline 1.6 16v LPG G3
Mooie auto hoor, staat der nog helemaal netjes bij zo op de foto
Nu maar hopen dat je tot dinsdag druk bent dan gaat het sneller
Totaal aantal Berichten: 2
- Xsara 1.9D ligne seduction
mooie wagen ziet er goed uit
Check ff of het bovenste gedeelte van het logo op je auto, de chevron , goed vast zit. Ondergetekende heeft het logo ook niet meer doordat het bij de vorige eigenaar eraf gevallen is, schijnt regelmatig voor te komen bij xsara’s.
Dan krijg je dit:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/196809/
Heb de auto nu een paar maanden en er flink mee gereden!
Was zelfs toe aan de de eerste beurt. Heb hem netjes nog dealer onderhouden zodat het originele boekje origineel blijft.
Voor 280,- was ik klaar en het vervangend vervoer was inbegrepen.
De services bij Rovam Amersfoort was erg goed en kreeg de auto met een doosje mintjes terug. Compliment, zo hoort het.
zal ik mijn logo ook even controleren van mijn xsara break 2L hdi heb de auto net twee dagen in bezit,ze zitten er nu nog op en dat moet zo blijven.
bedankt voor de tip.