Ziet er allemaal strak uit. Daar zal zeker een knap geluid uitkomen . Heel veel plezier met de combinatie.
Groeten uit de Wormer
Xantia 2.0 16V. Vert Vega. Orga 8192. Dorpelstrips. Chyparse bollen. KPH. Frisse Airco. Kofferbakspoiler. H.I.D. Xenon. Gepoedercoate Venise-2 velgen . Hoedenplank met rolgordijn. We gaan er weer wat van maken.
Totaal aantal Berichten: 11739
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Heb je nog iets ondernomen tegen rammelende speakerroosters? Bij mij klappert het allemaal alleen al op de 4x45W van de headunit
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 527
Geregistreerd: 27-03-2006
- Xantia 1.8i 16v
Ziet er goed uit!
mooi werk!
Bij mij gaat de Harmann-Kardon toch tegen de achterbank, daar ik alleen achter de versterker wil gaan gebruiken, hij is overigens ook “maar” 4x 45 watt RMS
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia
Penny Lane schreef:Heb je nog iets ondernomen tegen rammelende speakerroosters? Bij mij klappert het allemaal alleen al op de 4x45W van de headunit
Derk
Nee, hoewel het wel meevalt met het geklapper. Bij mijn BX’en heb ik gewoon een stukje dubbelgevouwen ducktape er tussen gestopt. Dat werkte eigenlijk prima. Ga ik in de Activa ook eens proberen.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 527
Geregistreerd: 27-03-2006
- Xantia 1.8i 16v
Zit de rammel in je deuren daar in dan?
Ik bedoel in de roosters over de speakers heen?
Ik kon het al niet thuis brengen, dacht eigenlijk dat de speaker rechts ndk was….
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia
Totaal aantal Berichten: 11739
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Nee hoor. Die roostertjes zijn eigenlijk best troep, dat rammelt er lekker op los. Vooral als ze al vaker los geweest zijn… Als je tweeweg speakers met tweeters in het midden hebt, wil je ook eigenlijk dat gaas achter de roosters weg halen omdat dat nogal ten koste van het hoog gaat. Maar het rammelen komt zeker daar vandaan (van die roosters dus). En daarna alle andere onderdelen. En als je het echt niet meer kan vinden rammelen je deurkrukken buiten wel, merkte ik
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Afgelopen vrijdag met medeforummer Harm even een dagje naar Normandië geweest met de Activa. De cruise control kwam daarbij heerlijk tot zijn recht evenals het heerlijke vermogen van de V6. Vooral op de peage en route nationale hebben we heerlijk door lopen stampen met het hok. Uiteraard nog wat kiekjes gemaakt op locatie:
Verder begon er een tijdje geleden vanaf de distributiezijde van de motor een zingend geluid te ontstaan wat de laatste paar weken in volume nogal toegenomen is. Vandaag op mijn bijbeunbaantje bij USN even de multiriem er af gehaald. Het geluid was toen verdwenen. Nader onderzoek wees uit dat zowel de looprol als de spanrol van de multiriem aardig versleten waren. Maandag dus even 2 nieuwe bestellen en meteen maar monteren.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 99
Geregistreerd: 27-02-2010
- Xantia 1.8 i X
- Xantia 1.8 16V Pallas
- C5 2.0i 16v Ligne Prestige break
- Xsara Picasso 1.8I 16V
- C8 2.2i 16v ligne ambiance
succes zeg nu maar hopen dat het verder klaar is…...
Ach een paar spanrolletjes vervangen is een eitje voor Prutser! En het is een meevaller dat ‘t niet uit de distributie komt.
Mooie foto’s zeg! Je moet er een eindje voor rijden, maar dan heb je wel een mooie fotolocatie. En wat rijdt zo’n Xantia met V6 lekker! Wat een power in het hele toerenbereik, de drugsrunner in de Golf 6 die druk seinend liep te etteren was nergens meer te bekennen.
Van die 2 rolletjes lig ik echt niet wakker idd. Was erg blij dat het niet bij de distributie weg kwam idd, daar hield ik namelijk wel rekening mee. Morgen dus even 2 nieuwe rolletjes ophalen en monteren.
Het dagje Frankrijk was idd een succes. Het hok was op de peage en route nationale erg in zijn element. Alsmede ook op de b-wegen waar af en toe even fijn gegooid en gesmeten kon worden.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Ja, daar is de XantV6 in zijn element. Op de grote wegen naar het zuiden. Trouwens, een dagje auf der Autobahn is ook niet verkeerd hoor! Voor die drugs ettertjes hebben we ook een andere oplossing
Groeten uit de Wormer
Xantia 2.0 16V. Vert Vega. Orga 8192. Dorpelstrips. Chyparse bollen. KPH. Frisse Airco. Kofferbakspoiler. H.I.D. Xenon. Gepoedercoate Venise-2 velgen . Hoedenplank met rolgordijn. We gaan er weer wat van maken.
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Hydro-pneumatique schreef:Voor die drugs ettertjes hebben we ook een andere oplossing
Wat heeft dit nou weer met de xantia van Prutsy te maken dan
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 99
Geregistreerd: 27-02-2010
- Xantia 1.8 i X
- Xantia 1.8 16V Pallas
- C5 2.0i 16v Ligne Prestige break
- Xsara Picasso 1.8I 16V
- C8 2.2i 16v ligne ambiance
Lees het bericht van Harm
Wat een power in het hele toerenbereik, de drugsrunner in de Golf 6 die druk seinend liep te etteren was nergens meer te bekennen.
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Off-topic dus
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Span en looprol van de multiriem zijn vervangen! Het zingende lager geluid is weg, de schrapende koppelingsplaat van de aircocompressor valt nu echter des te meer op
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005