Vanochtend stond er een CX break, eerste type, lichtgroen appeltjes metallic - zo’n echte eind jaren 70 kleur, bij Doeland in Hengelo.
Wat een gaaf ding zeg !!
gr. Hans
Hans
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Als je dat groen bedoeld waarin je ook GSA’s soms ziet dan heb ik die wagen al een paar keer in Enschede gespot..
Vanmorgen even op-en-neer naar Bennekom (bij Ede) vanuit het twentse, achtereenvolgens een Ami een ID en een HY-tje gespot op respectievelijk de A1, de A50 en de A12.
Allen in tegemoetkomend verkeer, dus geen kentekens of duidelijke foto’s…sorry.
‘Spirit of avant-garde’
Ik dacht eerder aan een GS kleur. Vert papyrus? Maar we hebben het vast wel over dezelfde auto.
Hans
Robin Visser schreef:
Of is deze, die van Joppe, die hier een paar bladzijden geleden al voorbij is gekomen ?
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Gisteren bij ons in Venlo op de A67 richting Eindhoven een bleu romatique CX kentkeen KN-24-HS
Mark
CX 2000 pallas ‘78
vandaag in Wijk aan Zee, een 86’er 25GTi Automatique (met een ABS plaatje.. jaja, dat was ooit nog bijzonder):
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela
Ja, die is van mij. Maar het is Beverwijk hoor, en mijn huis is net geschilderd. Dat maakt het geheel nog mooier.
Gutta cavat lapidem…
ah tuurlijk… mijn fout… was bij het plaatsen van het bericht dan ook niet geheel helder meer… combinatie huis en dame zag er in ieder geval fantastisch uit..
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela
Het kan daar nog beter ! Er is nog een witte om van te dromen tijdens het pitten….
Gutta cavat lapidem…
ooh, mijn ogen komende week maar goed open houden dan… zit er bijna wekelijks om met vrienden even te zwemmen…. stom trouwens dat die rooie me nooit eerder is opgevallen
Ik denk, dat met name die Feuille Dorée Peugeot nog wel ‘ns langs de straat staat. Het zou best ‘ns kunnen, dat Piet de beide dames niet buiten laat staan.
Totaal aantal Berichten: 27934
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gister op de Oosteinderweg in Aalsmeer een witte serie 2 CX 25 GTi zien staan.
De CX had een vers kenteken beginnend met een L, dus staat nog geen 3 maanden op kenteken hier in Nederland.
Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Vandaag,
in Roermond op de Rijksweg een serie 1 kleur Gris Espadon, kenteken begon iig met 74-LD-??.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Totaal aantal Berichten: 2529
- C35 Hilton XLS
Net zowaar in Stiens een schitterende S1 gezien in de kleur Brun Vesuve! uiteraard geen fototoestel bij me.
Was wel een echte liefhebber want we hebben even vrolijk naar elkander gezwaaid
Citroen c32 Hilton XLS