8 van de 18
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »
   
PrutsyLJ’s Xantia Actiefus V6 - Boem is ho
Hydro-pneumatique
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 125
Geregistreerd: 01-01-2008

Gepost: 28 juli 2010 11:24 PM
  [ # 106 ]

Ziet er allemaal strak uit. Daar zal zeker een knap geluid uitkomen ROFL . Heel veel plezier met de combinatie.

Groeten uit de Wormer

Xantia 2.0 16V. Vert Vega. Orga 8192. Dorpelstrips. Chyparse bollen. KPH. Frisse Airco. Kofferbakspoiler. H.I.D. Xenon. Gepoedercoate Venise-2 velgen . Hoedenplank met rolgordijn. We gaan er weer wat van maken. lovecitro

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11739
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 28 juli 2010 11:27 PM
  [ # 107 ]

Heb je nog iets ondernomen tegen rammelende speakerroosters? Bij mij klappert het allemaal alleen al op de 4x45W van de headunit Laughing

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Traindriver (verbannen)
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 527
Geregistreerd: 27-03-2006

- Xantia 1.8i 16v
Gepost: 29 juli 2010 04:46 AM
  [ # 108 ]

Ziet er goed uit!
mooi werk!

Bij mij gaat de Harmann-Kardon toch tegen de achterbank, daar ik alleen achter de versterker wil gaan gebruiken, hij is overigens ook “maar” 4x 45 watt RMS

Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 29 juli 2010 12:07 PM
  [ # 109 ]
Penny Lane schreef:

Heb je nog iets ondernomen tegen rammelende speakerroosters? Bij mij klappert het allemaal alleen al op de 4x45W van de headunit Laughing

Derk

Nee, hoewel het wel meevalt met het geklapper. Bij mijn BX’en heb ik gewoon een stukje dubbelgevouwen ducktape er tussen gestopt. Dat werkte eigenlijk prima. Ga ik in de Activa ook eens proberen.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
Traindriver (verbannen)
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 527
Geregistreerd: 27-03-2006

- Xantia 1.8i 16v
Gepost: 29 juli 2010 02:12 PM
  [ # 110 ]

Zit de rammel in je deuren daar in dan?
Ik bedoel in de roosters over de speakers heen?
Ik kon het al niet thuis brengen, dacht eigenlijk dat de speaker rechts ndk was….

Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11739
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 29 juli 2010 08:54 PM
  [ # 111 ]

Nee hoor. Die roostertjes zijn eigenlijk best troep, dat rammelt er lekker op los. Vooral als ze al vaker los geweest zijn… Als je tweeweg speakers met tweeters in het midden hebt, wil je ook eigenlijk dat gaas achter de roosters weg halen omdat dat nogal ten koste van het hoog gaat. Maar het rammelen komt zeker daar vandaan (van die roosters dus). En daarna alle andere onderdelen. En als je het echt niet meer kan vinden rammelen je deurkrukken buiten wel, merkte ik Laughing

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 31 juli 2010 05:18 PM
  [ # 112 ]

Afgelopen vrijdag met medeforummer Harm even een dagje naar Normandië geweest met de Activa. De cruise control kwam daarbij heerlijk tot zijn recht evenals het heerlijke vermogen van de V6. Vooral op de peage en route nationale hebben we heerlijk door lopen stampen met het hok. Uiteraard nog wat kiekjes gemaakt op locatie:




Verder begon er een tijdje geleden vanaf de distributiezijde van de motor een zingend geluid te ontstaan wat de laatste paar weken in volume nogal toegenomen is. Vandaag op mijn bijbeunbaantje bij USN even de multiriem er af gehaald. Het geluid was toen verdwenen. Nader onderzoek wees uit dat zowel de looprol als de spanrol van de multiriem aardig versleten waren. Maandag dus even 2 nieuwe bestellen en meteen maar monteren.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
STAFFORD
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 99
Geregistreerd: 27-02-2010

- Xantia 1.8 i X
- Xantia 1.8 16V Pallas
- C5 2.0i 16v Ligne Prestige break
- Xsara Picasso 1.8I 16V
- C8 2.2i 16v ligne ambiance
Gepost: 31 juli 2010 11:37 PM
  [ # 113 ]

succes zeg nu maar hopen dat het verder klaar is…...

Profiel  
 
Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105
Geregistreerd: 29-07-2004

Gepost: 31 juli 2010 11:46 PM
  [ # 114 ]

Ach een paar spanrolletjes vervangen is een eitje voor Prutser! En het is een meevaller dat ‘t niet uit de distributie komt.

Mooie foto’s zeg! Je moet er een eindje voor rijden, maar dan heb je wel een mooie fotolocatie. En wat rijdt zo’n Xantia met V6 lekker! Wat een power in het hele toerenbereik, de drugsrunner in de Golf 6 die druk seinend liep te etteren was nergens meer te bekennen.

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 01 augustus 2010 05:19 PM
  [ # 115 ]

Van die 2 rolletjes lig ik echt niet wakker idd. Was erg blij dat het niet bij de distributie weg kwam idd, daar hield ik namelijk wel rekening mee. Morgen dus even 2 nieuwe rolletjes ophalen en monteren.

Het dagje Frankrijk was idd een succes. Het hok was op de peage en route nationale erg in zijn element. Alsmede ook op de b-wegen waar af en toe even fijn gegooid en gesmeten kon worden.  cool smile

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
Hydro-pneumatique
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 125
Geregistreerd: 01-01-2008

Gepost: 01 augustus 2010 06:12 PM
  [ # 116 ]

Ja, daar is de XantV6 in zijn element. Op de grote wegen naar het zuiden. Trouwens, een dagje auf der Autobahn is ook niet verkeerd hoor! Voor die drugs ettertjes hebben we ook een andere oplossing gun

Groeten uit de Wormer

Xantia 2.0 16V. Vert Vega. Orga 8192. Dorpelstrips. Chyparse bollen. KPH. Frisse Airco. Kofferbakspoiler. H.I.D. Xenon. Gepoedercoate Venise-2 velgen . Hoedenplank met rolgordijn. We gaan er weer wat van maken. lovecitro

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 01 augustus 2010 08:53 PM
  [ # 117 ]
Hydro-pneumatique schreef:

Voor die drugs ettertjes hebben we ook een andere oplossing gun

Wat heeft dit nou weer met de xantia van Prutsy te maken dan question

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
STAFFORD
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 99
Geregistreerd: 27-02-2010

- Xantia 1.8 i X
- Xantia 1.8 16V Pallas
- C5 2.0i 16v Ligne Prestige break
- Xsara Picasso 1.8I 16V
- C8 2.2i 16v ligne ambiance
Gepost: 01 augustus 2010 10:10 PM
  [ # 118 ]

Lees het bericht van Harm

Wat een power in het hele toerenbereik, de drugsrunner in de Golf 6 die druk seinend liep te etteren was nergens meer te bekennen.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 01 augustus 2010 10:12 PM
  [ # 119 ]

Off-topic dus Wink

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 02 augustus 2010 06:31 PM
  [ # 120 ]

Span en looprol van de multiriem zijn vervangen! Het zingende lager geluid is weg, de schrapende koppelingsplaat van de aircocompressor valt nu echter des te meer op

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
 
8 van de 18
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook