PBO schreef:Visa roels :peace :headbang
Jazeker, daar heb je gelijk in!
Zo is het, Pieter…...de VISA is een heerlijk zittend en rijdend karretje.
En die motortjes snorren heerlijk, je moet er volgens mij alleen geen kleppen van hoeven stellen, lag dat ding niet helemaal vlak ?
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
@RvM
Bram, motor liep nog aardig ondanks 5 jaar stilstand, accu was alleen behoorlijk gaar. Hoe de verder conditie van het motortje was weet ik niet, daarvoor heeft ie te kort gelopen.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Bram schreef:Caroline zou natuurlijk ook nog eens met een Saxo moeten rijden…..als het ware het *kleinkind* van de Visa
Visa..>>...AX..>>...Saxo.
Renz weet het nog wel, dat ik 1x een witte Visa 1100 RE had met LPG !
(dat was net voordat ik met de BX begon)
graag
Bram schreef:Zo is het, Pieter…...de VISA is een heerlijk zittend en rijdend karretje.
En die motortjes snorren heerlijk, je moet er volgens mij alleen geen kleppen van hoeven stellen, lag dat ding niet helemaal vlak ?
45 graden en tis best te doen
Bram in een LPG ding
Zijn er nog meer openbaringen waar we niets van weten Bram
Mijn droom is om nog eens in een rode BX break te rijden. Is er iemand die het aandurft om mij de sleuteltjes + rest van de auto een half uurtje (beetje minder mag ook) te lenen misschien ... ?
In ruil mag je dna in mijn Eend rijden, al beloof ik niet dat die dan al af is.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Mijn droom is om nog eens in een rode BX break te rijden. Is er iemand die het aandurft om mij de sleuteltjes + rest van de auto een half uurtje (beetje minder mag ook) te lenen misschien ... ?
In ruil mag je dna in mijn Eend rijden, al beloof ik niet dat die dan al af is.
Als ik er een had zou je dr in mogen rijden!!
Maarja, zover is het (nog) niet
Xsara_Coupe
je mag ook wel in een zwarte GTI met morettes hoor, al is dat niet precies hetzelfde
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Nou, ik vindt het ook geen probleem als ik in alle BX-en enb andere Citroëns mag rijden, maar het aller-aller-allerliefst in een rode BX break.
Totaal aantal Berichten: 27935
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Lelijke Eend schreef:Nou, ik vindt het ook geen probleem als ik in alle BX-en enb andere Citroëns mag rijden, maar het aller-aller-allerliefst in een rode BX break.
waarom een rode BX break als ik vragen mag?
Die vindt ik zo mooi
Verder kan ik daar geen (logische) reden voor verzinnen.
Euhm, ik weet er nog wel een rode TZD berline, maar helaas gaat al niet meer op.
Maar helaas heb ik geen Citroën om een ritje mee te maken, maar hoop dat ik tegen die tijd wel vervoer heb, Harm?
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Xsara_Coupe schreef:
Als ik er een had zou je dr in mogen rijden!!
Ha, jij kent zijn rijstijl niet zeker!
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
En zijn leeftijd .
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!