Volgens mij is op dit mometn een Eend zelfs duurder in aanschaf als een DS…......
En een eerlijke harde betrouwbare DSvinden, da’s toch ook een beetje mazzel hebben….... maar door goed te kijken, kijkwijzer van DS club uit het hoofd leren, en veel DS’en te bekijken, leer je volgens mij het meest.
En als je zoals ik regelmatig in op en onder je DS rondstruint, kom je toch altijd wel dingetjes tegen waarover je je bedenkingen zult hebben…..
Mijn laatste wenkbrauwen frons veroorzaakt door de taxatie, zie ik zelf toch een minuscuul gaatje in de linker balk…... dit ook meteen gezegd, en het staat ook in het rapport, maar ik weet, waar er één roestgaatje zit, zit meer roest…...
Suc6
MVG, Peter
DS 23 ie Pallas 1973 Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!
De teleurstelling uit dit onderwerp zou pas compleet zijn, als je er na aankoop na maanden achter komt, dat de hoofdprijs, die je in gedachten had, een sloopwaardige onderdelenbak zou zijn.
Houd moed. Zoals Peter zei: kijk goed rond! Rijd in verschillende auto’s en houd alles goed in de gaten. Word lid van de Citroën ID/DS Club en bezoek sleuteldagen en dat soort happenings. Daar krijg je contacten en kun je een en ander goed met elkaar vergelijken.
Houd moed. Dat heb ik ook gedaan en 15 km van huis vond ik de mooiste auto die je je wensen kunt, tegen een prijs waar je alleen van kunt dromen… lees alles verder in la Bombe Citroën binnenkort.
Elke weg leidt weer naar een andere weg
DS19MA
DS21 Pallas IEH
Peugeot 404
DS4
gehad: DS21M Pallas, Xantia 21TD Break, C5,BX’en, GSA, CX, 204’en, 304’en
Totaal aantal Berichten: 359
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
Hoi,
Ik heb zelf ook een auto op het oog daar in het Noorden, misschien wil je aangeven om welke wagen het gaat, waar je zo teleurgesteld over was? Of in elk geval de kleur/bouwjaar?
Dat voorkomt dat ik of anderen daar voor niks gaan kijken .
Groet,
Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net
Tja, de naam zal ik besparen, kleur grijs nacré, 21 ie pallas, zegt dat genoeg?
Awel, zijn er iets meer sappige details?
Als noorderling wil ik wel eens weten wat voor onderdelen magazijn het dan wel is….......
Overigesn, in het noorden weet ik er nog wel eentje te staan voor een acceptabel bedrag, met wat nieuwe onderdelen, LPG, APK en niet een uitgewoonde kippenschuur. Weliswaar een half automaat, maar daar moet je van houden (en ik mag dat wel, schakelen en zoefen maar).
Een pbeetje mag wel als iemand meer details wil mbt de DS20H, maar reken niet vandaag meer op antwoord.
MVG, Peter
DS 23 ie Pallas 1973 Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!