Voor de dames en heren die nog wat leuks zoeken om te doen op 21 augustus:
Ik moet zelf nog even kijken of ik vrij kan krijgen, maar als dat enigzins wil lukken dan ga ik er zeker bij zijn… Misschien moesten we maar eens een flinke lading Citroens die kant op krijgen? Gewoon, omdat dat altijd leuk is…
Deelname is gratis.
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela
Vrije dag geregeld…
Nou, wie komt er nog meer?
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Zeer waarschijnlijk zijn wij ook present. Dit is, mede door de mooie omgeving en de enorme opkomst, een van de leukste oldtimerevenementen van het hele jaar.
ah, zwart en wit naast elkaar, da’s een mooie kans
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Zeker! We hebben voor die tijd nog wel even contact! Ik ben er nu een paar keer geweest met mijn eendje, maar we hebben nooit meegereden, dat willen we dit jaar wel doen.
Komt goed… gaat voor mij de eerste keer wezen, als ze dit nu al langer hadden gedaan dan ze het nu doen, dan was ik er ongetwijfeld als kind heen geweest met mijn Pa, als uitstapje vanuit het vakantiehuis in Drenthe, maar ja… kijk er erg naar uit…
Totaal aantal Berichten: 432
- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Heb je ook nog een zitplaats over Alban?
———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
———————————————————————————————————-
Vince: wet het nog niet helemal zeker, maar ik denk dat wel moet gaan lukken… besides, ligt toch op de route die kant op
Ik ga er ook heen met mijn Cx+Caravan zet em wel ergens in een verscholen hoekje
Citroen c32 Hilton XLS
GHehe, mooi mooi, George, Ik neem aan dat dat verscholen hoekje enkel bedoeld is voor de sleurhut?
Nu maar hopen dat we al de dames ook bij elkaar in de buurt opgesteld kunnen krijgen.
Ach dat zal wel los lopen
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ach ik kan de sleurhut altijd apart zetten dat wel, een ding is zeker het is wel een relaxed hoekje om een bakkie ofzo te doen toch
Citroen c32 Hilton XLS
hmmm, heerlijk wat een voorpret… en zoveel bijzonders wat er ook tussen zit…
Apart veldje voor wagen met sleurhut is ergens ook wel een leuk idee… zeker als de sleurhutten even zo klassiek zijn als de wagens die de sleuren….
en dat is die van uwes dus… en zekrs, een perfect stekkie voor een bakkie en een babbeltje
Ik ben een retrofreak dus auto en caravan zijn ongeveer uit dezelfde periode maar de inrichting en accesoires uiteraard ook.
zie mijn avatar
Voor het mooie mag de CX wel over gespoten worden en de caravan echt strak gemaakt maar goed dat heeft een budgetaire oorzaak, ik geniet er zo ook wel van.
september nog een retro kampeerweekend met het spulletje en een oldtimertreffen in Appelscha.
helemaal leuk dus.
Citroen c32 Hilton XLS
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Ach ik kan de sleurhut altijd apart zetten dat wel, een ding is zeker het is wel een relaxed hoekje om een bakkie ofzo te doen toch
Stop je er naast de senseo ook nog een lekker wijf in dan?
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Helaas, de mijne is nog geen 25jaar