Had je die tijd al gevonden?
Ik ben erg benieuwd want sta voor het zelfde klusje.Bij een paar strips rond de achterruit zijn hele stukken verf er afgebladderd. Ik hoop dat dit glad te krijgen is met schuren. Doe jij de lijsten van de deuren en achterramen ook? En haal je die er dan af?
De lijsten van de deuren en de achterruitjes van een TURBO 2 zijn van zwart plastic/kunststof die hoeft Arjan niet te spuiten.
Die lijsten van de achterruit zijn voorzien van een soort plakplastic,heel raar spul laat naar verloop van jaren altijd los

Totaal aantal Berichten: 27945
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Daan heeft helemaal gelijk. De lijsten rond de deurramen en achterraampjes zijn van zwart plastic waar je niets aan hoeft te doen. Deze zien er na ruim 20 jaar nog best netjes uit.
Zoals Daan ook al zegt de sierstrips langs het achterraam is voorzien van een vage harde laag plastic. Ik vermoed ooit met warmte erop geplakt ofzo. Vooral langs de randen wil het weer terug naar een rechte vorm en laat langzaam los.
Verder heb ik nog geen tijd gehad om naar de sierstrips te kijken die ik van plan ben te gaan spuiten
Van de week met de LMM bezig geweest zie daarvoor een ander topic.