Voor de vkantie met 4 vrienden een evasion aangeschaft, 2.0 turbo, heerlijk op vkantie geweest.
Het enige maar aan de auto was, is dat volgens de eigenaar (en het keuringsrappport) de aandrijfassen vervangen moesten worden. Dit was ook merkbaar in gebonk bij het rijden. Afijn nu heb ik de aandrijfassen LV en RV vervangen en het fuseestuk LV. Het gebonk is aanzienlijk minder geworden, dat zeker, maar is nog wel aanwezig. Hoe harder ik ga (vanaf 40km/h) hoe harder het wordt.
De auto schokt niet, dat was eerst wel zo met die kapotte assen, dus de nieuwe assen hebben voor
een verbetering gezorgd. Als ik rijdt en naar links stuur is het gebonk WEG.
Wat kan het nog verder zijn, wat zie ik over het hoofd??? Op de brug niks geks gezien, geen krommen remschijf of dergelijk. Voorwiel is ook goed.
______________________________________________
Citroen Xsara Coupe 1.6i LPG G3 Bwj, 1999
Totaal aantal Berichten: 43323
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Bonkt die uitlaat niet ergens tegen het schutbord? Komt vaker voor namelijk. En de motorsteunen?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
nee, het geluid is identiek aan aandrijfas gebonk. loopt op na de 40km/h hoe sneller hoe erger
______________________________________________
Citroen Xsara Coupe 1.6i LPG G3 Bwj, 1999