BX APK in Groningen…
ewwie
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 227

Gepost: 18 oktober 2005 04:07 PM

Hallo allemaal,

Onze auto moet weer voor de APK. Wie weet een leuke garage in Groningen om onze BX te laten keuren?

Ik dacht bij Kwikfit, maar volgens Gert (erwt) is dit niet zo’n goed idee…. Leg mij nou es uit waarom niet (graag met ervaringen!!)

We gaan voor de goede sfeer op dit forum!

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 18 oktober 2005 04:59 PM
  [ # 1 ]

Kwikfit probeert je bijna altijd meer te verkopen dan je nodig hebt.
Kom jij daar met een lekke band dan willen ze ook direct je uitlaat vervangen en je remmen vernieuwen Confused

Bovendien zijn het prutsers eerste klas daar, ze weten niet hoe een citroën werkt en proberen bv een achterwiel te vervangen zonder de auto in de hoogste stand te zetten.

Ik zeg niet dat alle filialen zo zijn maar wel erg veel.

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

paz
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 44

Gepost: 18 oktober 2005 05:23 PM
  [ # 2 ]

Ik ben zelf bij APK schokker geweest met een v/d cx-en. Beviel goed, die kerel is een oud citroen monteur, volgens mij. Hij weet in elk geval veel van HP. Probeert je ook nix aan te smeren, vertelt gewoon wat er moet gebeuren.
Zitten op het industrie terrein (vlakbij franse auto, eentje verder linksaf, aan de linkerkant).
Suc6, Paz

Profiel  

erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1890

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 18 oktober 2005 05:25 PM
  [ # 3 ]

ik geef garage timmer nog een kans .. het is lekker dichtbij voor ons. Heb veel negatieve verhalen gehoord maar ik had zelf nog geen ervaring met hun.

Dus ze kunnen een vaste klant krijgen of een klant wegjagen .. ik ben benieuwd!

Vrijdag gaat ie gekeurd worden. Als er iets mee mankeert dan kan ik de sleutelmeeting nog ff gebruiken om de BX te maken

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 18 oktober 2005 05:30 PM
  [ # 4 ]

Carfit APK schijnt een niet zeur APK station te zijn. Geen gezeik over Adal’s die kapot zijn enzo. (terwijl dat niet zo is).

Test

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 18 oktober 2005 08:58 PM
  [ # 5 ]

Even een stukje rijden naar Roden, aldaar op de 1e Energieweg (geloof ik zo uit mijn hoofd) kom je aan bij Duckservice.
De koffie is daar goed, de sfeer is hartelijk en de prijzen zijn zoals we het maar al te graag zien.

Ze doen daar alle Cit’s tot en met de BX, alles wat nieuwer is vinden ze niet leuk.  Very Happy

Zelf ben ik er menig maal geweest en ik heb altijd een duidelijke prijsopgave gehad welke mij telkens verbaasde. Hier is nooit van af geweken!
Als je er naartoe gaat moet je Jeroen wel even de groeten van mij doen!

Profiel  

maartenmuller
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 79

Gepost: 24 oktober 2005 03:42 PM
  [ # 6 ]

En waar is dat gelukt? Als je al apk hebt tenminste…

‘k heb nu een scenic en daarvoor een peugeot 405, maar ik mis m’n BX nog steeds… Sad

Profiel  

erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1890

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 24 oktober 2005 03:51 PM
  [ # 7 ]
maartenmuller schreef:

En waar is dat gelukt? Als je al apk hebt tenminste…

We zijn naar garage Timmer geweest omdat het op 10 min loopafstand ligt. Hij is er in een keer door heen gekomen!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook