Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Aan alle medeforummers,
Citroën Frankrijk heeft onlangs een wedstrijd uitgeschreven waarbij een ontwerp werd gevraagd voor op het dak en dashboard van de nieuwe Citroën DS3. Ik heb uiteraard meegedaan en ik zit nu bij de genomineerden! Er is een jury die beslist over de winnaar, maar er is ook een mogelijkheid om via internet op de genomineerde ontwerpen te stemmen en ik wil jullie natuurlijk vragen om massaal op mijn ontwerp te stemmen! Als je het ook weer aan jouw vrienden vraagt wordt het een mooie olievlek (niet doelend op de olievlekken onder mijn oude DS21…)
Als de 1e, 2e en 3e prijs is er een geldbedrag, maar het allerleukste is dat het winnende ontwerp wordt gerealiseerd op een echte auto die dan in de showroom van Citroën op de Champs-Élysées in Parijs wordt gepresenteerd.
Er kan gestemd worden via http://www.citroencreativeawards.com/ en klik dan op het rode vlak met de tekst ‘à vous de voter’. Er verschijnt een overzicht van de genomineerden en zoek dan naar het ontwerp met de vingerafdruk. De kleine beelden zijn wat lastig te herkennen, dus ter herkenning onderstaand het verkleinde beeld van mijn ontwerp. Er mag iedere dag gestemd worden, maar let even op dat er twee pagina’s met genomineerden zijn en elke keer dat je de site bezoekt worden ze van plek gewisseld.
Alvast dank en met groet,
Kees-Jan Smit
ps. Achter mijn naam staat nu nog dat ik uit Duitsland kom, dat is al doorgegeven en wordt gecorrigeerd.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Net gestemd. Het land is idd. aangepast.
Knap dat je zoiets kunt verzinnen!
Jeroen
En gedaan, mag trouwens niet meer dan 2x pp
Citroen c32 Hilton XLS
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Dankjewel voor jullie stemmen Jeroen en GeoarthC35, mijn teller schiet inmiddels met vrienden, familie en hulp van het forum goed omhoog!
En merci voor het compliment Jeroen!
Er mag inderdaad 1 x per dag gestemd worden (alvast bedankt allemaal!!!), ik ben nu bezig met een manier te bedenken om dat te omzeilen (geschiedenis wissen, andere browsers, etc…)
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Ik heb zojuist ook gestemd. Niet alleen om je een plezier te doen (dat zou voor mij niet voldoende reden zijn ) maar ook omdat ik het een van de leukere ontwerpen vind.
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Mooi ontwerp Kees Jan! Staat prima op een DS3. Mijn stem heb je!
(Een aantal jaren terug had je ook scooters met zo’n print Gilera DNA volgens mij.)
En ook gestemd.
succes . Gert
Totaal aantal Berichten: 11739
- Xantia TD SX
Done! Een geweldig idee. Ik zag trouwens dat ze ‘m ook op de intropagina hebben gebruikt. Onderaan ergens.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Dank allen!!! Stemt voort stemt voort, ik kan ze goed gebruiken! De computer op de sportschool heeft zojuist ook op mij gestemd
Gestemd, heel succes
http://www.everyoneweb.com/mijnVolvo/ en Berlingo
Er is meer in het leven dan een Volvo.
Totaal aantal Berichten: 6318
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gestemd!
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Dank wederom!!! Ik keek net naar de stand en… 100 stemmen zijn inmiddels al bereikt! Maar gezien de competitie (waar overigens ook best een paar hele goede zitten!) kan ik alle komende dagen iedereens stem goed blijven gebruiken!
Totaal aantal Berichten: 347
- Ami 8 berline
- CX 20 Familiale
123!
Binnen de Amivereniging circuleert de oproep ook reeds. De vormgever van L’ami (ons periodiek) baalt dat ie de wedstrijd niet eerder heeft gezien…
Succes Kees-Jan!
Met amicale groet,
Ami 8 berline, 1977, Bleu Myosotis.
Ami 6 club berline, 1969, wit met rood dak
C5 2.2hdi berline
Kijk ook eens op: www.amivereniging.nl
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Dankjewel Ami8!
Van Willem kreeg ik gisteren inderdaad de mail dat hij de Amivereniging heeft aangewakkerd om op mijn ontwerp te stemmen. Ik vind het prachtig om te zien hoe iedereen zo enthousiast reageert op mijn oproep en zijn vrienden aanschrijft om ook te stemmen. Nogmaals een groot merci aan allen!
123 zeg, geweldig, we begonnen gisteren met 40 (wat overigens ook al hoog is voor ‘wilde’ stemmers!). Er is een zuidamerikaan die nu op 400+ zit al, dus ik kan iedere dag weer opnieuw iedereens stem heel goed gebruiken…
Nieuwe dag nieuwe kansen 133
Citroen c32 Hilton XLS
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Bijzonder ontwerp Kees-Jan, staat zeker fraai op een DS3. Succes!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!