Het mechanisme van de electrische bediening van de bestuurder-zijraam werkt niet meer. Je hoort het mechanisme ratelen maar de ruit komt niet meer in beweging. De ruit zakte wel maar nu heb ik deze naar boven moeten duwen en moeten opspannen met dik karton omdat ze anders terug zakt. De garagist sprak eerst over een gesprongen kabel, maar nadien sprak hij van het vervangen van het mechanisme dat alleen al 300€ zou kosten + plaatsing. Volgens mij heeft hij het ding gewoon niet gedemonteerd.
Het handschoenbakje werd door de passagier zo hard dichtgeslagen dat het volledig blokkeerde. De garagist heeft het opengekregen door de font (waar het slot) in zit te demonteren met behulp van een schroevendraaier. Nu zegt hij dat de klep, inclusief slot e.d. volledig moet vervangen worden, kost zou ook 300€ zijn. Wie weet hier een oplossing voor.
Totaal aantal Berichten: 1381
- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
Tony,
welkom.
Op dit forum kun je veel over alle drie onderwerpen (deze en je andere post) vinden als je van de zoekfunctie gebruik maakt. We zijn niet te beroerd om je te helpen, maar enige zelfredzaamheid wordt wel gewaardeerd.
Voor de kapotte raam, zie bv: http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/199213/P165/
een behoorlijk uitgebreid verhaal met foto’s prijzen etc.
Ook van die klep heb ik van het afgelopen halfjaar al meerdere uitgebreide berichten gelezen.
Succes,
Jos.