Tja,
het leven van autoontwerpers gaat niet over rozen blijkbaar !
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Nee eerder CHANEL NR. 5
maar dat is niets nieuws, heeft onze :cevr ook…Ambi Pur
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
de eerste aanblik van de foto’s stemt me een beetje somber…
ik had er iets meer van verwacht.
maar dat kan ook worden veroorzaakt doordat Citroen een aantal maanden geleden eerst de C4 WRC rallyuitvoering heeft getoond, in fraai kleurschema, met dikke wielen.
Daarbij lijkt de normale coupe wat magertjes, net of er iets teveel glas in de zijruiten zit.
De 5-deurs C4 lijkt me iets teveel op een Focus
Maar misschien ziet de auto er 1:1 in de showroom wel veel beter uit; meestal is het zo in autoland dat auto’s die je in eerste instantie prachtig vind, nogal snel afvlakken in attentiewaarde…
Voorbeelden: Mazda 6, Renault Laguna
Daarentegen vind ik sommige andere auto’s die ik eerst niet zonder teiltje kon zien, groeien qua vorm; zoals de BMW 5.
De 7 daarentegen kan mij nog steeds niet bekoren.
Maar we zullen ‘t hier niet meer over Duitse auto’s hebben.
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Ik vind het jammer dat er niet veel Citroën’s zijn met verenbolletjes. Maar ik vind het wel weer leuk dat de nieuwe Picasso een optie heeft .
Groeten,
Jan-Gerrit (JGT)
Ik ben nogal een grote auto freak. Zo ben ik ook aangemeld op het autoweek forum. Mijn voorkeur gaat uit naar een BX. Wij rijden momenteel een Xsara Picasso.
bollen als optie?
dan moet je toch bijna twee heel apparte productielijnen opzetten???
lijkt me ook, maar misschien zitten er al voorbereidingen in…..